Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorGaučė, Kristina
dc.contributor.authorCarreno, Michael
dc.date.accessioned2023-09-18T17:31:55Z
dc.date.available2023-09-18T17:31:55Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1822-427X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000019456
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/124102
dc.description.abstractLimited possibilities of transport mobility, low quality and high prices of services induce local (change of living or working place) or virtual (e-work, e-government, e-shopping, e-communication) mobility of citizens. Despite the increased possibilities to avoid transport trips, street jams, pavement deterioration, the number of traffic accidents have been continuously growing. For this reason the research was carried out to define a possibility of physical trips (their purpose, length, transport mode) to be replaced by virtual trips, and to identify the influence of this replacement on the planning of territories and transport infrastructure. Based on the obtained results, the main assumptions have been formulated allowing a more effective plan of the land-tenure of transport and social infrastructure and to optimize new construction.eng
dc.description.abstractRibotos transportinio judrumo galimybės, prasta paslaugų kokybė ir didelė jų kaina skatina miesto gyventojų lokalųjį arba virtualųjį judrumą. Nepaisant padidėjusių galimybių transportinėms kelionėms išvengti, didėja gatvių kamša, dėvisi dangos, daugėja eismo įvykių. Dėl šios priežasties buvo atlikti tyrimai siekiant nustatyti fizinių kelionių (jų tikslo, ilgio, naudojamos transporto priemonės) keitimo virtualiosiomis galimybes. Šiame straipsnyje publikuojamo tyrimo metodologinė seka – tik pavyzdys, kaip nuosekli duomenų ir gaunamų rezultatų interpretacija leidžia atrasti reikšmingus tyrimui dydžius ir korektiškai suformuluoti išvadas. Tai ypač aktualu planuojant teritorijas ir jų susisiekimo infrastruktūrą. Regresinės analizės būdu atradus reikšmingus kelionei įtaką darančius veiksnius, pamažu nagrinėjami kiti veiksniai, kol prieinama prie išvados, kurios fizinės kelionės yra pakeičiamos virtualiosiomis.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 61-68
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyComputers & Applied Sciences Complete
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyINSPEC
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/1822-427X.2009.4.61-68
dc.titleImportance of virtual trips for transport infrastructure planning
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references20
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionTransport Research Institute, Napier University
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltFizinis ir virtualusis judrumas
dc.subject.ltVirtualioji kelionė
dc.subject.ltKelionių dienoraštis
dc.subject.ltSusisiekimo infrastruktūra
dc.subject.enPhysical mobility
dc.subject.enVirtual mobility
dc.subject.enVirtual trip
dc.subject.enTravel diary
dc.subject.enTerritorial planning
dc.subject.enTransport infrastructure
dcterms.sourcetitleThe Baltic journal of road and bridge engineering
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi2-s2.0-68249098960
dc.identifier.doi000267651200003
dc.identifier.doi10.3846/1822-427X.2009.4.61-68
dc.identifier.elaba3876751


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą