• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influence of VANET system on movement of traffic flows in emergency situations

Thumbnail
Data
2015
Autorius
Kajackas, Algimantas
Žuraulis, Vidas
Sokolovskij, Edgar
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The paper presents Vehicular Ad Hoc Network (VANET) system based on an analysis of the movement of a motorcade in an emergency situation. This analysis seeks to answer the question: when and under what conditions Emergency Message (EM) sent by Vehicle-to-Vehicle (V2V) system reaches the final target to help in preventing of serious accidents, such as multi-vehicle collisions. The model of calculation based on the key principles of vehicle braking enables finding the time to possible collision and the residual velocity of the vehicle. In the calculations, the average values of the driver’s reaction time are accepted; in addition, a sent emergency message is considered to be free of interference. Upon choosing different road and driving conditions, it is found what vehicle of the motorcade stops before the possible obstacle on emergency braking. The performance of vehicles with and without VANET system is compared.
 
Šis straipsnis yra paremtas avarinėje situacijoje kolona judančių transporto priemonių komunikacijos sistemos analize. Analize siekiama atsakyti į klausimą kada, kokiomis sąlygomis transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemos siunčiamas avarinis signalas pasiekia gavėją ir padeda apsisaugoti nuo tokių eismo įvykių, kaip masiniai susidūrimai. Pagrindiniais automobilio stabdymo principais paremtas skaičiavimo modelis leidžia nustatyti laiką iki galimo susidūrimo ir automobilio likutinį greitį. Skaičiavimuose priimamos vidutinės vairuotojo reakcijos laiko reikšmės ir laikoma, kad avarinis signalas siunčiamas be trikdžių. Parinkus skirtingas kelio ir važiavimo sąlygas nustatoma, kuri kolonos transporto priemonė ekstremalaus stabdymo metu suspės sustoti iki galimos kliūties. Pateikiamas transporto priemonių su komunikacijos sistema ir be jos palyginimas.
 
Paskelbimo data (metai)
2015
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151963
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis