dc.contributor.author | Kajackas, Algimantas | |
dc.contributor.author | Žuraulis, Vidas | |
dc.contributor.author | Sokolovskij, Edgar | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:43:03Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:43:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 0353-5320 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000030632 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151963 | |
dc.description.abstract | The paper presents Vehicular Ad Hoc Network (VANET) system based on an analysis of the movement of a motorcade in an emergency situation. This analysis seeks to answer the question: when and under what conditions Emergency Message (EM) sent by Vehicle-to-Vehicle (V2V) system reaches the final target to help in preventing of serious accidents, such as multi-vehicle collisions. The model of calculation based on the key principles of vehicle braking enables finding the time to possible collision and the residual velocity of the vehicle. In the calculations, the average values of the driver’s reaction time are accepted; in addition, a sent emergency message is considered to be free of interference. Upon choosing different road and driving conditions, it is found what vehicle of the motorcade stops before the possible obstacle on emergency braking. The performance of vehicles with and without VANET system is compared. | eng |
dc.description.abstract | Šis straipsnis yra paremtas avarinėje situacijoje kolona judančių transporto priemonių komunikacijos sistemos analize. Analize siekiama atsakyti į klausimą kada, kokiomis sąlygomis transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemos siunčiamas avarinis signalas pasiekia gavėją ir padeda apsisaugoti nuo tokių eismo įvykių, kaip masiniai susidūrimai. Pagrindiniais automobilio stabdymo principais paremtas skaičiavimo modelis leidžia nustatyti laiką iki galimo susidūrimo ir automobilio likutinį greitį. Skaičiavimuose priimamos vidutinės vairuotojo reakcijos laiko reikšmės ir laikoma, kad avarinis signalas siunčiamas be trikdžių. Parinkus skirtingas kelio ir važiavimo sąlygas nustatoma, kuri kolonos transporto priemonė ekstremalaus stabdymo metu suspės sustoti iki galimos kliūties. Pateikiamas transporto priemonių su komunikacijos sistema ir be jos palyginimas. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 237-246 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | FLUIDEX | |
dc.relation.isreferencedby | GEOBASE | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.relation.isreferencedby | Science Citation Index Expanded (Web of Science) | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.7307/ptt.v27i3.1612 | |
dc.subject | TD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management | |
dc.title | Influence of VANET system on movement of traffic flows in emergency situations | |
dc.title.alternative | Transporto priemonių komunikaсijos sistemos įtakos eismo srautų judėjimui avarinėmis situacijomis analizė | |
dc.type | Straipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB | |
dcterms.references | 19 | |
dc.type.pubtype | S1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Elektronikos fakultetas / Faculty of Electronics | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Transporto priemonių komunikacija | |
dc.subject.lt | Stabdymas | |
dc.subject.lt | Avarinis sustojimas | |
dc.subject.lt | Laikas iki susidūrimo | |
dc.subject.lt | Likutinis greitis | |
dc.subject.en | VANET | |
dc.subject.en | Vehicle communication | |
dc.subject.en | Braking | |
dc.subject.en | Emergency stop | |
dc.subject.en | Time to collision | |
dc.subject.en | Residual velocity | |
dcterms.sourcetitle | PROMET – Traffic&Transportation | |
dc.description.issue | no. 3 | |
dc.description.volume | Vol. 27 | |
dc.publisher.name | University of Zagreb | |
dc.publisher.city | Zagreb | |
dc.identifier.doi | 000358820800005 | |
dc.identifier.doi | 10.7307/ptt.v27i3.1612 | |
dc.identifier.elaba | 8827898 | |