Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorStasiulis, Nerijus
dc.date.accessioned2023-09-18T20:43:15Z
dc.date.available2023-09-18T20:43:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0868-7692
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030668
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/152013
dc.description.abstractTai antras iš trijų straipsnių serijos, skirtos apžvelgti kūrybos visuomenės tyrimus Lietuvoje. Čia aptariami šių tyrimų metu išryškėję kūrybos visuomenės filosofiniai, estetiniai, sociologiniai, komunikaciniai, etiniai, ekonominiai, teisiniai bei organizaciniai aspektai. Parodoma kūrybininko ir kūrybos visuomenės sąveika, kūrybiškumo sklaidai kylančios kliūtys bei šiai sklaidai reikalingos komunikacinės, teisinės, organizacinės ir kt. prielaidos. Atskleidžiama naujosios kūrybos visuomenės specifika parodant skirtumus ar sąveikas tarp kultūrų industrijų ir kūrybos industrijų, socialinio kapitalo ir kūrybos kapitalo, industrinės visuomenės darbininko ir postindustrinės visuomenės kūrybininko, moderniosios „genialios“ kūrybos ir kūrybos kaip pliuralistinės, sąmoningai organizuotos veiklos, klasikinio organizacijos identiteto ir kūrybinio centro identiteto ir t. t.lit
dc.description.abstractThis is the second of three articles surveying research on the creative society carried out in Lithuania. It discusses what philosophical, aesthetic, sociological, communicative, ethical, economic, legal and organizational aspects of the creative society have shown up during this research. It exhibits the interaction of the creator and the creative society, the obstacles to the propagation of creativity, as well as communicative, legal, organisational etc. prerequisites for this development. It demonstrates: the distinctiveness of the novel creative society by showing differences or interactions between culture industries and creative industries, social capital and creative capital, the worker in the industrial society and the creator in the postindustrial society, modern „genius“ creativity and creation as pluralistic, purposely organised activity, classical organizational identity and Creative center identity etc.eng
dc.format.extentp. 6-12
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyArts & Humanities Citation Index (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyThe Philosopher's Index
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.source.urihttp://litlogos.eu/L83/Logos_83_006_012_Stasiulis.pdf
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleKūrybos visuomenė Lietuvoje: kūrybos visuomenės vizija ir gairės
dc.title.alternativeCreative society in Lithuania. The vision and guideline of the creative society
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references31
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltKūrybos visuomenė
dc.subject.ltPramogų visuomenė
dc.subject.ltPolitinės paslaugos
dc.subject.ltOrganizacinis identitetas
dc.subject.enCreative society
dc.subject.enEntertainment society
dc.subject.enPolitical service
dc.subject.enOrganizational identity
dcterms.sourcetitleLogos
dc.description.issueNr. 83
dc.publisher.nameLogos
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000358633100001
dc.identifier.elaba8928231


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą