Naršyti pagal temą "pandemic"
Dabar rodomi įrašai 1-8 iš 8
-
Adaptation of insurance distribution to the new challenges
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering ‘2021“, 2021)Purpose – new challenges, including those induced by the Covid-19 pandemic and digital power, are exacerbating instability for each entity and increasing the role of insurance, while necessitating the reformatting of ... -
The corporate social responsibility disclosure of the Romanian banking system during the COVID-19 pandemic
(13th International Scientific Conference “Business and Management 2023”, 2023)The present paper explores the CSR informational asymmetry of the Romanian banking sector during the COVID-19 pandemic, using multiple case studies. The research results outline that the CSR activity was not properly ... -
The impact of the pandemic year on export: Lithuanian gravity
(12th International Scientific Conference “Business and Management 2022”, 2022)In this paper I construct gravity model for Lithuania and analyse pandemic-related changes of Lithuania’s goods export. Results suggest that pandemic resulted in a decreased export of aircraft, railway products, meat and ... -
Managing organizational changes during the COVID-19 pandemic: the case of Lithuanian airports
(12th International Scientific Conference “Business and Management 2022”, 2022)Aviation is one of the most severely affected global industries by the COVID-19 pandemic: the total number of seats offered by airlines in 2020 decreased by about 50%, the number of passengers fell by about 60%, and this ... -
Organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje nagrinėjamas organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste. Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje, spartėjant globalizacijos procesams marketingo valdymo ypatumai vis kinta. ... -
Oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai COVID-19 pandemijos kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje aptariami oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai, kuriuos sukėlė pasaulinė koronaviruso (COVID-19) pandemija. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami pandemijos sukelti iššūkiai didžiausioms pagal ... -
Pokyčių valdymas kūrybinių industrijų kino subsektoriuje nenumatytų atvejų kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)2020 m. prasidėjusi pandemija lėmė tiek viešojo, tiek verslo sektorių veiklos sutrikimus ir pareikalavo aktyvaus pokyčių valdymo sprendimų. Sutrikus ir kūrybinių industrijų kino subsektoriaus veiklai, kino teatrai, reaguodami ... -
Skirtingų šalių taikomų ekonomikos skatinimo priemonių krizės ir pokriziniu laikotarpiu efektyvumo tyrimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Nors praėjo daug laiko nuo Didžiosios depresijos laikų, tačiau pasaulio ekonomika vis dar susiduria su rimtais sunkumais, kylančiais dėl natūralių ekonominių svyravimų ir dėl kitų globalių iššūkių. Ekonomikos svyravimai ...