Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Source "Verslas: teorija ir praktika"
Now showing items 21-40 of 59
-
Kai kurios efektyvaus privatizavimo prielaidos
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Straipsnyje nagrinėjama privatizavimo, kaip vieno iš TUI pritraukimo šaltinių, efektyvumas ir poveikis tolesnei įmonės veiklai. Autorės išsamiai nagrinėja įvairias nuomones apie privatizavimą ir jo efektyvumą, apibendrina ... -
Konflikte Überwinden mit Mediation
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Mediation ist ein relativ junges Verfahren zur Bewältigung von Konflikten ohne Gericht, das in den Vereinigten Staaten Gerichtsverfahren zum Teil zwingend vorangestellt ist. Auch in der Bundesrepublik Deutschland wenden ... -
Konkurenicinis pranašumas: dviejų požiūrių sintezė
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Nowadays business companies face new challenges of globalization, new technologies, intense competition, and the changes of economical and political systems. Such situation revealed the problems of competitive advantage ... -
Lietuvos bankų sektoriaus apžvalga: pagrindinės plėtros tendencijos, kai kurie veiklos aspektai Europos Sąjungos kontekste
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Lietuvai tapus Europos Sąjungos (ES) nare, stiprinant šalies ekonomiką ir ruošiantis integracijai į vieningą Europos pinigų sąjungą, ypač didelę reikšmę turi patikima ir stabiliai funkcionuojanti finansų institucijų, kurių ... -
Lietuvos būsto būklė ir jo atnaujinimo aspektai
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Sparčios mokslinės techninės pažangos sąlygomis didėja būsto kokybės reikalavimai ir kartu keičiasi būsto nusidėvėjimo kriterijų sudėtis bei jų įtakos laipsnis. Didelė dalis būsto moralinio nusidėvėjimo kriterijų, naudotinų ... -
Lietuvos įmonių akcijų kainas ir akcijų kainų indeksus lemiančių veiksnių kiekybinė analizė
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Straipsnyje tiriami Lietuvos įmonių akcijų kainas ir akcijų kainų indeksus lemiantys veiksniai. Remiantis išsamia pagrindinių akcijų kainoms ir akcijų kainų indeksams įtaką darančių veiksnių teorine analize, pagrindžiamas ... -
Lietuvos mokesčių sistema
(Verslas: teorija ir praktika, 2003)Straipsnyje Lietuvos mokesčių sistema tyrinėjama mokesčių naštos aspektu. Ligi šiol paskelbti mokesčių naštos vertinimai ir prognozės, autorių nuomone, galėtų būti patobulinti ir tvirčiau pagrįsti, jeigu būtų atsižvelgta ... -
Lietuvos telekomo privatizavimo bei funkcionavimo ypatybės Europos sąjungos šalių kontekste
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Straipsnyje analizuojamos ES senbuvių šalių ir naujai įstojusių 10 šalių fiksuotojo ryšio telekomunikacijų kompanijos. Tyrimas atliekamas šiais aspektais: apžvelgiama tiek ES senųjų narių, tiek naujai įstojusių šalių ... -
Lyčių ekonomikos teorijos pagrindų apžvalga
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Apžvelgiami pagrindiniai lyčių ekonomikos (gender economics) metodologiniai požiūriai, supažindinama, kokius ekonominius klausimus nagrinėja skirtingų ekonomikos mokyklų atstovai, atsižvelgdami į ekonominius lyčių aspektus, ... -
Lyderio ugdymo aktualijos transformuojantis rinkoms ir visuomenei
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)In the process of market globalisation the modern state and society depend on social, economical, technological systems administration. All these things influence the opinion and the present day leader can't be simply an ... -
Mokesčių administravimas lietuvoje: pokyčiai ir efektyvumas
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Straipsnyje nagrinėjami esminiai mokesčių administravimo pokyčiai, įvykdyti Lietuvoje rengiantis narystei ir tapus Europos Sąjungos nare. Įgyvendintos priemonės pagal savo turinį suskirstytos į tris kryptis: informacinių ... -
Naujų Europos Sąjungos šalių ekonominės plėtros daugiakriterinis įvertinimas
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Šalių ekonominę plėtrą apibūdina daugelis rodiklių. Vienų jų reikšmės geresnės vienose šalyse, kitų – kitose, vieni jų veikia maksimizuojamai, kiti – minimizuojamai, t. y. veikimo kryptys nesutampa. Tokioje prieštaringoje ... -
Optimalaus akcijų portfelio sudarymas, naudojantis H. Markowitz „Portfelio teorija"
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Straipsnyje pateikiami atlikto optimalaus akcijų portfelio sudarymo uždavinio sprendimo rezultatai, taikant H. Markowitz "Portfelio teorijos" metodus (vidurkio-dispersijos). Optimalaus portfelio paieška atliekama efektyvioje ... -
Petro Stankevičiaus monografijos "Lietuvos pramonės transformacijos ir jų socialinės-ekonominės pasekmės" recenzija
(Verslas: teorija ir praktika, 2009) -
Portfelio sprendimai valiutų kursų ir kapitalo rinkose
(Verslas: teorija ir praktika, 2005)Straipsnyje nagrinėjamos sprendimų parinkimo galimybės valiutų kursų ir kapitalo rinkose, siekiant palankaus investuotojui (spekuliantui) rezultato, naudojantis tik istoriniais duomenimis. Sprendimui parinkti naudota ... -
Prekinio ženklo vartojamosios vertės matavimo modelis ir jo taikymas praktikoje
(Verslas: teorija ir praktika, 2003)Šiandien prekinis ženklas yra pripažįstamas vertingiausiu įmonės turtu. Toks požiūris būdingas ne tik tarptautinėms įmonėms, bet ir vis daugeliui Lietuvos firmų. Ši vertė atsiranda iš unikalaus prekinių ženklų ir vartotojų ... -
Privataus ir viešojo sektoriaus partnerystės komunikacijų strategijos principai
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Bet kokio projekto sėkmė priklauso nuo gebėjimo tinkamai pateikti jį visuomenei, t. y. nuo gebėjimo komunikuoti ir valdyti komunikacijos priemones. Tai ypač svarbu vykdant visiškai naujus mūsų visuomenei viešojo ir privataus ... -
Reklamos kampanijos internete parengimas
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Straipsnyje nagrinėjama reklamos efektyvumo didinimo problema naudojant pažangias informacines technologijas. Reklamos apimtys internete sparčiai didėja, o reklamos specialistai ne visada turi pakankamai žinių efektyviai ... -
Reklamos kampanijos internete parengimas
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Straipsnyje nagrinėjama reklamos efektyvumo didinimo problema naudojant pažangias informacines technologijas. Reklamos apimtys internete sparčiai didėja, o reklamos specialistai ne visada turi pakankamai žinių efektyviai ... -
Rinkodaros įtaka verslui: teoriniai ir praktiniai aspektai
(Verslas: teorija ir praktika, 2004)Šiandienos verslo įmonės veikia greitai besikeičiančioje ir aukštu kompleksiškumo laipsniu pasižyminčioje aplinkoje, kuriai būdingas mažėjantis vartotojų lojalumas. Todėl kaip niekada anksčiau tampa aktualus įmonės poreikis ...