Now showing items 1-2 of 2

    • OpenGL ir DirectX technologijų spartos palyginimas programuojant trimačius vaizdus 

      Filatovas, Ernestas; Melničenko, Grigorijus; Jakštys, Vytautas (Informacijos mokslai : mokslo darbai, 2013)
      Pagrindiniai trimačių vaizdų apdorojimo konkurentai yra DirectX ir OpenGL technologi - jos. Straipsnyje pateikiama šių technologijų lyginamoji analizė. Eksperimentiškai tiriama DirectX ir OpenGL technologijų veikimo sparta. ...
    • Vaizdų klasifikavimas pagal suspaudimo algoritmo poveikį jų kokybei 

      Tichonov, Jevgenij; Kurasova, Olga; Filatovas, Ernestas (Informacijos mokslai, 2015)
      Straipsnyje nagrinėjamas vaizdų klasifikavimo uždavinys, kuriuo siekiama klasifikuoti vaizdus pagal suspaudimo algoritmo poveikį jų kokybei. Aptariami vaizdų kokybės įvertinimo matai bei vaizdų klasifikavimo metodai. ...