Now showing items 1-7 of 7

    • Analysis of Lithuania e-commerce situation 

      Davidavičienė, Vida; Paliulis, Narimantas Kazimieras; Sabaitytė, Jolanta; Davidavičius, Sigitas (EU and its Eastern Neighborhood: Fostering deeper Europeanization of Moldova / Editors: Olesea Sirbu, Silvo Devetak, Rodica Crudu, 2016)
      Rapid development of technologies, emergence of new markets and customers behavior changes led to the need of reassessment in the current electronic commerce situation. New challenges for business as well as scientific ...
    • Didžiųjų duomenų naudojimas klientui pažinti 

      Politaitė, Simona; Sabaitytė, Jolanta (Mokslas – Lietuvos ateitis: Ekonomika ir vadyba – 2018 = Science – future of Lithuania: Economics and Management - 2018, 2018)
      Į klientus orientuotoje rinkoje klientų elgsenos supratimas yra svarbus veiksnys, lemiantis organizacijos sėkmę. Organizacija, siekianti išlikti ir sėkmingai egzistuoti, negali ignoruoti nuolat didėjančių duomenų ...
    • Didžiųjų duomenų panaudojimas socialinėje medijoje 

      Karpovičiūtė, Roberta; Sabaitytė, Jolanta (Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba = Science – Future of Lithuania. Economics and management, 2019)
      Ilgą laiką literatūroje buvo pabrėžiama socialinių tinklų ir socialinių medijų kaip komunikacijos priemonių nauda ir panaudojimo galimybės. Tobulėjančios technologijos ir interneto sparta lėmė tai, jog socialinių tinklų ...
    • Elektroninio verslo plėtros kaip tvaraus konkurencinio pranašumo modelis 

      Paliulis, Narimantas Kazimieras; Sabaitytė, Jolanta (Mokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Verslas XXI amžiuje = Business in XXI Century, 2012)
      Nagrinėjamas informacinių technologijų naudojimas versle, apžvelgiamos mokslinės literatūros darbuose pateiktos e. verslo sampratos, naujausios e. verslo plėtros tendencijos. Nurodytas įvairių autorių darbuose nagrinėjamas ...
    • Strategic aspects of interaction between the electronic and mobile businesses 

      Čyras, Giedrius; Sabaitytė, Jolanta (Прикладная информатика = Journal of applied informatics, 2015)
      Effective development of nowadays business must be based on scientific knowledge and science- based solutions, which are designed to properly integrate electronic and mobile business models into enterprises current traditional ...
    • Šiuolaikinė visuomenė: polinkiai plėtoti elektronines paslaugas 

      Sabaitytė, Jolanta (Viešasis administravimas = Public administration, 2015)
      Šiuolaikinė visuomenė pasižymi sudėtingėjančia vidine struktūra. Visuomenėje identifikuojami skirtingi sluoksniai, kuriems būdingos tam tikros charakteristikos bei jie susiklosto ir veikia tam tikrais laikotarpiais. ...
    • The analysis of internet marketing research directions 

      Sabaitytė, Jolanta; Davidavičienė, Vida (Marketing and digital technologies = Маркетинг і цифрові технології, 2018)
      The sustainable development of internet marketing (later identified as IM) faces the dynamic environment and its alterations, which occurs in both-business terms and conditions, and in the use of electronic tools and ...