Now showing items 1-3 of 3

    • Gyvenamosios paskirties nekilnojamojo turto reklamos modelis Lietuvoje 

      Mazaj, Jelena (Mokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Verslas XXI amžiuje = Business in XXI Century, 2012)
      Nuo 2000 m. ekonominio aktyvumo periodu Lietuvos nekilnojamojo turto (toliau – NT) rinka sparčiai augo. Šiuo laikotarpiu NT objektų reklama dažniausiai vartotojui buvo pateikiama panašiai (skelbimai spaudoje, reklama ...
    • Kraštovaizdžio estetinio potencialo tyrimų Lietuvoje apžvalga 

      Kalkė, Dovilė (Mokslas – Lietuvos ateitis: K. Šešelgio skaitymai – 2014 = Science – future of Lithuania: K. Šešelgis readings – 2014, 2014)
      Straipsnyje apžvelgiamos kraštovaizdžio estetinio vertinimo pirmosios apraiškos, vėlesni tyrimai ir jų plėtojimas Lietuvoje. Analizuojamos pirmosios Lietuvoje kraštovaizdžio estetinių išteklių vertinimo metodikos, įvairių ...
    • Viešosios erdvės Lietuvos saugomų teritorijų kūrimo kontekste 

      Piekienė, Nijolė (Miestų želdynų formavimas = Formation of urban green areas : mokslo darbai, 2015)
      Straipsnyje analizuojami Lietuvos nacionalinių parkų urbanistinių viešųjų erdvių formavimo ypatumai. Po Nepriklausomybės atkūrimo didelis dėmesys buvo skiriamas valstybinių parkų kraštovaizdžio formavimo planams ir projektams ...