Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Source "Informacijos mokslai"
Now showing items 1-7 of 7
-
Improvement of technical quality of virtual learning environments
(Informacijos mokslai, 2010)The paper is aimed to analyze which Virtual Learning Environment (VLE) tools are most useful for students in the learning process, and to propose the trends for VLE quality improvement considering the existing comprehensive ... -
Integruota rinkodaros komunikacija: edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų vertinimas
(Informacijos mokslai, 2017)Plečiantis edukacijos tikslą turinčioms veiklos sritims, tampa aktualu tobulinti rinkodaros komunikacijos kanalus. Straipsnyje pateikiamas edukacinių renginių klasifikavimo teorinis apibendrinimas, apibrėžiama integruotos ... -
Intelligent multi-agent learning system applying educational data mining
(Informacijos mokslai, 2017)In this paper, we present a methodology for personalizing learning in accordance with the needs of individual students by using an intelligent, multi-agent learning system and data mining. Learning personalization is ... -
Lietuvos akademinių institucijų mokslo darbuotojai 1944-1990 metais: statistinė analizė
(Informacijos mokslai, 2003)Straipsnyje nagrinėjama mokslo darbuotojų dinamika Lietuvos akademinėse institucijose, iš dalies ir pačių institucijų raida SSRS okupacijos (1944-1990) metais. Statistinės analizės būdu siekiama atskleisti priežastis, ... -
Mobile learning using tablet devices: Lithuanian case study
(Informacijos mokslai, 2015)The paper aims to present case study of teaching and learning using tablet devices in Lithuania. It was accomplished while implementing Creative Classrooms Lab – the flagship European project in the area. In the paper, ... -
On the methodology of evaluating the acceptance, use and suitability of personalized learning units
(Informacijos mokslai, 2017)The aim of this paper is to present the methodology (i.e., the model and method) for evaluating the acceptance, use and suitability of personalized learning units/scenarios for particular students. Learning units/scenarios ... -
Vaizdų klasifikavimas pagal suspaudimo algoritmo poveikį jų kokybei
(Informacijos mokslai, 2015)Straipsnyje nagrinėjamas vaizdų klasifikavimo uždavinys, kuriuo siekiama klasifikuoti vaizdus pagal suspaudimo algoritmo poveikį jų kokybei. Aptariami vaizdų kokybės įvertinimo matai bei vaizdų klasifikavimo metodai. ...