Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Source "Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology"
Now showing items 1-10 of 10
-
Aviacijos mokomųjų metodinių leidinių, išleistų 2012 m., kalbos ypatumai
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2016)Straipsnyje pristatomi mokomųjų metodinių leidinių, parengtų ir išleistų už Europos struktūrinių fondų lėšas, jomis finansuojant VGTU transporto inžinerijos, biomechanikos ir aviacinės mechanikos inžinerijos projektą ... -
Įtraukusis ugdymas: mokinių tėvų rūpesčiai ir lūkesčiai
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)Straipsnyje atskleidžiamos mokinių tėvų nuostatos apie tai, kur turėtų ugdytis vaikai, turintys nežymių psichinių sutrikimų ir (ar) fizinę negalią. Sugretinus 2002 m. ir 2012 m. atliktų tyrimų duomenis, akivaizdu, kad, ... -
Kai kurie neįgyvendintos architektūros terminologijos ir tipologijos bruožai
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)Straipsnyje nagrinėjama neįgyvendintos architektūros tema kalbotyros ir tipologijos aspektu, keliami iki šiol retai svarstyti terminologiniai klausimai: analizuojamos dažniausiai vartojamos sąvokos, jų tinkamumas architektūros ... -
Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)The current paper presents the analysis of linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. There is no uniform definition of the advertising slogan in the scientific literature, therefore, an attempt ... -
Naujų informacinių ir kompiuterinių technologijų taikymas mokant užsienio kalbų
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2016)Šiame straipsnyje nagrinėjami modernesni kalbų mokymo(si) būdai, taikomi šiandien šalia tradicinių užsienio kalbų mokymo metodikų ir kurių atsiradimą lemia informacinių ir kompiuterinių technologijų integravimas į mokymo(si) ... -
Prancūzų kalbos įvardžio ON vartojimo ypatumai lietuvių moksliniame diskurse
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)Asmens žymiklius prancūzų moksliniame diskurse tyrinėjantys mokslininkai į paradigmą įtraukia ir asmeninį nežymimąjį įvardį „on“. Moksliniame tekste šis įvardis gali turėti keturias autorių žyminčias ir / arba jį įtraukiančias ... -
Probleminis mokymas: daiktinės aplinkos dizaino miesto erdvėse formavimo raidos ypatumai
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)Miestų erdvinio formavimo ir daiktinės aplinkos dizaino projektavimo problemų ištyrimas yra svarbus nustatant gamtinę, ekonominę, socialinę darną. Miestų erdvių daiktinės aplinkos analizė liudija, kad jei ji komponuojama ... -
Pronouns as means of impersonal presentation in English quality press
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2016)The current paper presents the analysis of pronouns as means of impersonal presentation in English quality press. The article gives the definition of the pronoun as a grammatical category and describes the use and purpose ... -
Skaitmeninė leksikografija: įvairių žodynų tipų naudojimo tyrimas Vilniaus Gedimino technikos universitete
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2016)Straipsnyje nagrinėjamas VGTU studentų ir užsienio kalbų dėstytojų požiūris į žodynų tipus: spausdintą, elektroninį spausdinto žodyno variantą ir žodyną, pasiekiamą interneto naršykle. Siekiant nustatyti, kurių tipų žodynų ... -
The use of lexical borrowings and their lithuanian equivalents in the computer-mediated environment in students’ speech
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)The paper aims to establish the differences between lexical borrowings and their Lithuanian equivalents, to introduce the concept of borrowing, what has been achieved in this field and to examine the challenges the learners ...