Now showing items 1-2 of 2

    • Kultūros vartojimas: meno suvokimo tyrimo įžvalgos 

      Krukauskienė, Eugenija; Žilinskaitė-Vytė, Viktorija (Santalka: filosofija, komunikacija = Coactivity: philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje nagrinėjamos pagrindinės kultūros vartojimo definicijos – meno suvokimo tyrimo galimybės ir įžvalgos. Meno suvokimas suponuoja meno produktus, meno kūrėjus, meno vartotojus ir visuomenę. Analizuojama, kaip menas ...
    • Politinė rinkodara komunikacijos kontekste: samprata, funkcijos ir priemonės 

      Pruskus, Valdas (Santalka: filosofija, komunikacija = Coactivity: philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje analizuojamas politinės rinkodaros fenomenas, pateikiama jos samprata ir funkcijos. Aptariamos pagrindinės politinės rinkodaros priemonės ir jų naudojimo galimybės kuriant politiko, jos teikiamo politinio ...