Search
Now showing items 1-3 of 3
Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
(2023)
Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams ...
Tvarios mados įprasminimas socialiniuose tinkluose
(2023)
Šiandien tvarumas – viena pagrindinių temų mados diskurse. Dauguma tvarios mados industrijos atstovų savo komunikacijoje pateikia mažai (arba visai nepateikia) išsamesnės informacijos apie esminius tvarios mados sąvokos ...
Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
(2023)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ...