Search
Now showing items 1-3 of 3
Tvarios mados įprasminimas socialiniuose tinkluose
(2023)
Šiandien tvarumas – viena pagrindinių temų mados diskurse. Dauguma tvarios mados industrijos atstovų savo komunikacijoje pateikia mažai (arba visai nepateikia) išsamesnės informacijos apie esminius tvarios mados sąvokos ...
Gyvenamosios vietos pasirinkimas ir vertybės: miesto ir priemiesčio gyvenimo būdai Vilniuje
(2022)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamos komunikacijos ir gyventojų elgsenos pokyčių galimybės per miesto ir priemiesčio gyventojų vertybes ir gyvenimo būdus. Tyrime konstruojamas miesto ir jo gyvenimo komunikacijos modelis, ...
Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
(2023)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ...