• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Search
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Institution Asc
  • Institution Desc
  • Faculty Asc
  • Faculty Desc
  • Department Asc
  • Department Desc
  • Type Asc
  • Type Desc
  • Source Asc
  • Source Desc
  • Publisher Asc
  • Publisher Desc
  • Type (PDB) Asc
  • Type (PDB) Desc
  • Research field Asc
  • Research field Desc
  • Study direction Asc
  • Study direction Desc
  • VGTU prioritized fields Asc
  • VGTU prioritized fields Desc
  • LT specializations Asc
  • LT specializations Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Tvarios mados įprasminimas socialiniuose tinkluose 

Burbaitė, Simona (2023)
Šiandien tvarumas – viena pagrindinių temų mados diskurse. Dauguma tvarios mados industrijos atstovų savo komunikacijoje pateikia mažai (arba visai nepateikia) išsamesnės informacijos apie esminius tvarios mados sąvokos ...

Gyvenamosios vietos pasirinkimas ir vertybės: miesto ir priemiesčio gyvenimo būdai Vilniuje 

Nikitin, Anton (2022)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamos komunikacijos ir gyventojų elgsenos pokyčių galimybės per miesto ir priemiesčio gyventojų vertybes ir gyvenimo būdus. Tyrime konstruojamas miesto ir jo gyvenimo komunikacijos modelis, ...

Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo 

Svipė, Agnė (2023)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ...

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBurbaitė, Simona (1)Nikitin, Anton (1)Svipė, Agnė (1)Subject
communication (3)
komunikacija (3)asmeninis brendas (1)city and suburbs (1)fashion (1)... View MoreDate Issued2023 (2)2022 (1)Has File(s)
Yes (3)
InstitutionVilniaus Gedimino technikos universitetas (3)TypeMagistro darbas / Master thesis (3)Type (PDB)ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis (3)Research fieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information (3)Study directionJ10 - Komunikacija / Communication (3)