Show simple item record

dc.contributor.authorFreitakaitė, Kamilė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:39Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107073
dc.description.abstractŠiame darbe, remiantis moksliniais tyrimais, praktinių pavyzdžių bei pirminių duomenų analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategija, jos reikšmė, rengimo procesai ir tobulinimo galimybės mažmeninės prekybos įmonėse. Sukurta tyrimo metodika ir atlikti kokybinis ir kiekybinis tyrimai, nustatant socialiai atsakingo marketingo strategijos rengimo komponentus ir procesus mažmeninės prekybos įmonėse. Darbo pabaigoje sukurtas mažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos tobulinimo modelis ir šios strategijos regimo etapų planas, leisiantis padidinti įmonės veiklos efektyvumą ir pardavimus, sprendžiant socialines, ekonomines ir aplinkos problemas. Darbo pabaigoje suformuluotos išvados ir pasiūlymai.lit
dc.description.abstractThis article, based on research, analysis of theoretical sources and practical examples, examines the strategy of socially responsible marketing, its significance, development processes and opportunities for improvement ir retail companies. The research methodology has been developed and qualitative and quantitative research has been carried out to identify the components and processes of socially responsible marketing strategy development in retail companies. At the end of the work, a model for improving the socially responsible marketing strategy of retail companies was developed, which will allow to increase the efficiency and sales of the company, solving social, economic and environmental problems. Conclusions and suggestions are formulated at the end of the work.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent126 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:117049405/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleMažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos tobulinimas
dc.title.alternativeImproving the Social Responsible Marketing Strategy of Retail Companies
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltsocialinė atsakomybė
dc.subject.ltmarketingo strategija
dc.subject.ltstrategijos rengimas
dc.subject.ltmažmeninė prekybos įmonės
dc.subject.ltsocialiai atsakingas marketingas
dc.subject.ensocial responsibility
dc.subject.enmarketing strategy
dc.subject.enstrategy development
dc.subject.enretail companies
dc.subject.ensocial responsible marketing
dc.identifier.elaba117049405


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record