Show simple item record

dc.contributor.authorDalinkevičė, Laura
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:39Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107076
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos Lietuvos mažų ir vidutinių įmonių socialiai atsakingo verslo praktikų problemos, analizuojama įmonių socialinės atsakomybės svarba, suinteresuotųjų šalių įtaka socialiai atsakingo verslo praktikoms. Išnagrinėta įmonių socialinės atsakomybės samprata, svarba ir reikšmė, išanalizuotos įmonių socialinės atsakomybės praktikos. Remiantis moksline literatūra ir atliktais užsienio šalių autorių tyrimais, parengta tyrimo metodologija. Baigiamajame darbe interviu metodu detaliai ištirta kaip vykdomos socialiai atsakingo verslo praktikos Lietuvos mažose ir vidutinėse įmonėse ir anketinės apklausos būdu nustatyta kokį poveikį daro suinteresuotosios šalys. Interviu rezultatai parodė, kad mažas ir vidutines įmones vykdyti socialiai atsakingas praktikas skatina suinteresuotosios šalys. Anketinė apklausa parodė, kad suinteresuotosios šalys yra svarbūs veiksniai, darantys teigiamą poveikį, siekiant diegti ir įgyvendinti socialiai atsakingo verslo praktikas. Remiantis tyrimo rezultatais, suformuotas socialiai atsakingo verslo praktikų stiprinimo modelis Lietuvos mažoms ir vidutinėms įmonėms ir pasiūlytos praktinės priemonės, siekiant gerinti socialiai atsakingo verslo praktikas. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė dalis, metodinė dalis, empirinė dalis, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 93 p. teksto be priedų, 12 iliustr., 35 lent., 76 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master's thesis examines the problems of socially responsible business practices in the Lithuanian small and medium-sized firms, the importance of corporate social responsibility and the influence of stakeholders on socially responsible business practices. The concept, importance and significance of corporate social responsibility were examined, and corporate social responsibility practices were analyzed. Based on the scientific literature and research conducted by foreign authors, the research methodology has been developed. In the final work, the impact of socially responsible business practices in Lithuanian small and medium - sized firms is examined in detail by applying interview method, and the impact of stakeholders is determined by applying a questionnaire survey. Interviews have shown that small and medium-sized firms are encouraged to engage in socially responsible practices by stakeholders. The questionnaire survey showed that stakeholders are important factors that have a positive impact on the effective implementation of socially responsible business practices. Based on the results of the research, a model for strengthening socially responsible business practices for Lithuanian small and medium-sized firms has been developed and practical measures have been proposed to improve socially responsible business practices. Conclusions and recommendations are presented at the end of the work. Structure: introduction, theoretical part, methodical part, empirical part, conclusions and recommendations, references. Thesis consist of: 93 p. text without appendixes, 12 pictures, 35 tables, 76 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent88 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116996935/datastreams/MAIN/content
dc.titleSocialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėse
dc.title.alternativeSocial Responsible Business Practices in Small and Medium Firms
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltsocialiai atsakingo verslo praktikos
dc.subject.ltįmonių socialinė atsakomybė
dc.subject.ltmažos ir vidutinės įmonės
dc.subject.ltsuinteresuotųjų šalių įtaka
dc.subject.ltsocialiai atsakingo verslo praktikų stiprinimo modelis
dc.subject.ensocially responsible business practices
dc.subject.encorporate social responsibility
dc.subject.ensmall and medium-sized firms
dc.subject.enstakeholder influence
dc.subject.enmodel for strengthening socially responsible business practices
dc.identifier.elaba116996935


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record