Show simple item record

dc.contributor.authorJablonskytė, Augustė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:40Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107080
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos vartotojų įsitraukimo ir socialinio tinklo veiklos tęstinumo temos. Analizuojama vartotojų įsitraukimo samprata ir tipologija, identifikuojamos vartotojų priežastys įsitraukti ir vartotojų elgsenos ypatybės socialiniame tinkle. Nagrinėjama socialinio tinklo veiklos tęstinumo samprata ir bruožai, analizuojamos socialinio tinklo priemonės veiklos tęstinumui užtikrinti. Nustatomos vartotojų įsitraukimo ir socialinio tinklo veiklos tęstinumo sąsajos. Atliekama atvejo analizė su integruota turinio analize ir tyrimo gautų duomenų lyginamoji analizė, siekiant nustatyti socialinio tinklo pagrindines ypatybes, kurios skatina vartotojų skaičiaus augimą ir įsitraukimą. Taip pat atliekama socialinių tinklų vartotojų anketinė apklausa, siekiant ištirti, kokios socialinio tinklo ypatybės skatina vartotojus prisijungti, aktyviau įsitraukti arba pasitraukti iš socialinio tinklo. Remiantis tyrimo rezultatais, sukurta vartotojų įsitraukimo socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti sprendimų sistema. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius vartotojų įsitraukimo socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo rekomendacijos ir išvados. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė dalis, metodinė dalis, empirinė dalis, siūlomų sprendimų dalis, rekomendacijos, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 93 p. teksto be priedų, 21 iliustr., 17 lent., 63 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master's thesis analyses the topics of consumer engagement and social media platform continuity. The definitions and typology of consumer engagement are examined, the reasons for consumer engagement and the characteristics of consumer behaviour in the social media platforms are identified. The definitions and features of social media platform continuity are discussed, the marketing tools of social media platforms that ensure its continuity are studied. Links between consumer engagement and social media platform continuity are identified. A case study is carried out with integrated content analysis. A comparative analysis of the data obtained from the case study to identify the key features of the social media platform that encourage the growth and engagement of consumers. A questionnaire survey of social media platforms' consumers is also conducted to examine what features of the social media platform encourage consumers to join, engage or leave the social media platform. Based on the results of the research, a system of solutions for ensuring the continuity of social media platforms has been developed. After analysing the theoretical and empirical data of consumer engagement to ensure social media platform continuity, recommendations and conclusions are presented. The work consists of the following parts: introduction, theoretical research, methodological part, empirical research, project part, recommendations, conclusions, references, and sources. The thesis consists of 93 p. of text without appendixes, 21 pictures, 17 tables, 63 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent124 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116997928/datastreams/MAIN/content
dc.titleVartotojų įsitraukimas socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti
dc.title.alternativeConsumer Behaviour to Ensure Social Media Platform Continuity
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL05 - Rinkodara / Marketing
dc.subject.ltvartotojų įsitraukimas
dc.subject.ltvartotojų lojalumas
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.ltsocialinis tinklas
dc.subject.ltsocialinio tinklo veiklos tęstinumas
dc.subject.enconsumer engagement
dc.subject.enconsumer loyalty
dc.subject.enconsumer behaviour
dc.subject.ensocial media platform
dc.subject.ensocial media platform continuity
dc.identifier.elaba116997928


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record