Show simple item record

dc.contributor.authorČesnulaitis, Domas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:43Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107094
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe atliktas darnaus judumo ir multimodalumo kuriamų galimybių taikymo tyrimas Vilniaus mieste. Teorinėje dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė, kurioje išnagrinėta darnaus judumo ir multimodalumo principų samprata, miesto transporto sistemos efektyvumo svarba bei išskirtos pagrindinės optimalią transporto sistemos veiklą trikdančios problemos, jų sprendimo būdai bei kiti darnaus judumo ir multimodalumo integraciją skatinantys moksliniai modeliai. Remiantis mokslinės literatūros analizės metu surinkta teorine medžiaga iškelta hipotezė ir suformuluota darbo problema. Tiriamojoje darbo dalyje atliktas darnaus judumo ir multimodalumo kuriamų galimybių taikymo tyrimas Vilniaus miesto pavyzdžiu. Tyrimas atliktas analizuojant statistinius susisiekimo rodiklius bei koreliacinės analizės būdu ieškant priežastinių ryšių miesto darnaus susisiekimo sistemoje. Taip pat buvo atliktas struktūrizuotas anketinis visuomenės nuomonės tyrimas bei nagrinėjama geroji užsienio šalių miestų praktika, taip siekiant pastebėti transporto sistemos naudotojų poreikius bei jau veikiančius atitinkamus sprendimus. Susisteminus visą tiriamojoje dalyje surinktą medžiagą, identifikuojamos probleminės sritys bei pateikiamos išvados. Projektinėje darbo dalyje, atsižvelgiant į tyrimo metu gautus rezultatus, buvo formuotos prielaidos bei pasiūlymai, pagal kuriuos sukurtas miesto transporto sistemos efektyvumo gerinimo modelis, paremtas darnaus judumo ir multimodalumo principais kuriamomis galimybėmis. Išsiaiškinti modelio tinkamumą taikyti praktikoje, buvo atliktas ekspertinis vertinimas, kuriuo remiantis modelis patobulintas ir aprobuotas. Darbo pabaigoje pateiktos išvados bei siūlomas galutinis miesto transporto sistemos efektyvumą, darnaus judumo ir multimodalumo principų diegimu, gerinantis mokslinis modelis. Darbą sudaro: įvadas, mokslinės literatūros analizė, tiriamoji dalis, projektinė dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas bei priedai. Darbo apimtis - 82 psl. be priedų, 24 paveikslai, 9 lentelės, 60 literatūros šaltinių. Atskirai pridedami priedai.lit
dc.description.abstractIn this final Master‘s thesis the research on application of opportunities created by sustainable mobility and multimodality in the city of Vilnius has been conducted. In the theoretical part, a scientific literature analysis has been done in which the principles of sustainable mobility and multimodality and the importance of city‘s transport system‘s effectiveness have been analysed. Also, main problems interfering with optimal operation of the transport system and the solutions have been identified. Based on the material collected during the analysis, a hypothesis was raised and the problem of the thesis was formulated. In the research part of the thesis, the research was based on the example of the city of Vilnius. A research was carried out by analysing statistical communication indicators and searching for causal relationships in the city‘s sustainable transport system by means of correlation analysis. A structured questionnaire survey of public opinion and examination of good practices of foreign cities have been also conducted. Finally, the essential observations and conclusions that summarize all the material collected in the research part of this thesis are presented. In the project part of the thesis, assumptions and proposals based on the results of the research were formed and a model for improving city‘s transport system was created by integrating the opportunities of sustainable mobility and multimodality. In order to apply the suitability of the model in practice, an expert evaluation has been performed, on the basis of which the model was improved and approved. The end of the thesis contains conclusions and the suggestion of a final scientific model that improves the effectiveness of the city‘s transport system based on installation of the principles of sustainable mobility and multimodality. Thesis contains: introduction, analysis of scientific literature, research part, project part, conclusions and suggestions. Volume of the thesis – 82 pages without appendices, 24 pictures, 9 tables, 60 literature sources. The appendices are added separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent96 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116701475/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleDarnaus judumo ir multimodalumo kuriamų galimybių taikymo tyrimas Vilniaus miesto pavyzdžiu
dc.title.alternativeResearch on The Application of sustainable mobility and multimodality opportunities based on the example of Vilnius city
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltTransporto sistemos efektyvumas
dc.subject.ltviešasis transportas
dc.subject.lttransporto sąveiką
dc.subject.ltdarnus judumas
dc.subject.ltITS.
dc.subject.enSystem of transport effectiveness
dc.subject.enpublic transport
dc.subject.eninteraction of transport
dc.subject.ensustainable mobility
dc.subject.enITS.
dc.identifier.elaba116701475


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record