Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKraujalis, Simonas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:43Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107096
dc.description.abstractIšmanieji garsiakalbiai – tai įrenginiai, kuriuose integruoti dirbtinio intelekto virtualūs asistentai, užtikrinantys sąveiką ir laisvų rankų įrangos įjungimą pasitelkiant žadinimo žodį. Jie vis dažniau namuose naudojami dėl savo paprasto integravimo namų aplinkoje ir paprasto valdymo balso komandomis. Išmanieji garsiakalbiai turi įvairias funkcijas: gali pateikti orų prognozes, atlikti internetinę paiešką, atkurti daugialypės medijų turinį, padėti apsipirkti, prižiūrėti namų automatiką ir t.t. Trumpai tariant, šie įrenginiai, kurie yra susieto gyvenimo būdo centrai, daro vis didesnę įtaką vartotojų elgsenos transformacijai namuose. Nors vienos iš pagrindinių išmaniųjų garsiakalbių paskirčių yra didinti efektyvumą, patogumą, komfortą ir suteikti pramoginį turinį, jie vis dar kelia klausimų, nes jų teikiama vertė ne visada vertinama ir ne visada išnaudojamos jų funkcijos. Įvairių apžvalgininkų prognozės dėl vartotojų diegimo lygio augimo ateityje buvo šiek tiek sumažintos, lyginant su tuo, kai ši technologija buvo pirmąsyk pristatyta, o tai rodo, kad išmaniųjų garsiakalbių naudojimas nesulaukia tikėtos sėkmės. Įmonės atitinkamai turi rasti būdą, kaip paskatinti ir išplėsti išmaniųjų garsiakalbių priėmimą ir įsisavinimą, nes tai vis dar yra pakankamai nauja ir auganti rinka, esanti pirminėse vartotojų įsisavinimo etapuose. Šie pradiniai jų gyvavimo ciklo etapai turės didžiulę įtaką ne tik būsimam rinkos augimui, bet ir technologinių įmonių planams ateityje prijungti klientus prie savo ekosistemų, kurių pirmasis žingsnis būtent ir remiasi išmaniųjų garsiakalbių sėkme. Atsižvelgiant į tai, kad būtina skubiai padaryti žmones patenkintais išmaniųjų garsiakalbių naudotojais, būtina atrasti tinkamą jų įgyvendinimo ir iš komunikavimo būdą. Darbą sudaro įvadas, mokslinės literatūros analizė, kokybinis ir kiekybinis tyrimai, mokslinė diskusija, išvados ir rekomendacijos, bei literatūros šaltiniai Darbo apimtis 51 puslapis teksto be priedų, 25 paveiksliukai, 2 lentelės, 39 šaltiniai Atskirai pridedami priedai.lit
dc.description.abstractSmart speakers are devices that integrate artificial intelligence virtual assistants to provide interoperability and turn on after detecting a wakeup word. They are getting more and more popular due to their simple integration into the home environment and simple control over voice commands. Smart speakers have a variety of features: they can provide weather forecasts, perform an online search, play multimedia content, help with shopping, maintain home automation, and more. In short, these devices, which are the centers of a connected lifestyle, are increasingly influencing the transformation of consumer behavior at home. While one of the key uses of smart speakers is to increase efficiency, convenience, comfort, and provide entertainment content, they are still questionable because their provided value for money is still not fully appreciated, and their functions are not always exploited. Forecasts by various reviewers for future growth in user deployment rates have been slightly reduced compared to when the technology was first introduced, indicating that the smart speaker users’ growth is not as expected. Accordingly, companies need to find a way to encourage potential customers to adopt the technology, as this is still a new and growing market in the early stages of consumer uptake. These early stages of their life cycle will have a major impact not only on the future growth of the market, but also on the plans of technology companies to connect customers to their ecosystems in the future, the first step of which is based on the success of smart speakers. Given the urgent need to make people satisfied users of smart speakers, it is necessary to find a suitable way of communicating with the users. The work consists of an introduction, analysis of scientific literature, qualitative and quantitative research, scientific discussion, conclusions, recommendations, and literature sources. Thesis consists of 51 pages of text without appendixes, 25 figures, 2 tables, 39 sources. Appendixes are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent60 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleDirbtiniu intelektu įgalintų daiktų interneto įrenginių komunikacija: išmaniųjų garsiakalbių atvejis
dc.title.alternativeCommunication of Artificial Intelligence Enabled Internet of Things Devices: The Case of Smart Speakers
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltDirbtinis intelektas
dc.subject.ltišmaniųjų garsiakalbių komunikacija
dc.subject.lttechnologijų priėmimas
dc.subject.ltvartotojų požiūris
dc.subject.ltkomunikacija su vartotojais
dc.subject.enArtificial intelligence
dc.subject.encommunication of smart speakers
dc.subject.entechnology acceptance
dc.subject.enconsumer attitudes
dc.subject.encommunication with consumers
dc.identifier.elaba116745448


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą