Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBaršauskas, Paulius
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:46Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107108
dc.description.abstractIlgos tiekimo grandinės ne tik suteikia neregėtus anksčiau privalumus vartotojams ir gamintojams, tačiau kartu su savimi neša didžiules rizikas. Remiantis autorių, tyrusių transportavimo proceso ir krovinių gabenimo rizikas, nuomone šių dienų vežimo procesas yra ypatingai dinamiškas ir nenuspėjamas. Tai lemia, kad krovinių transportavimo sektorius susiduria su plataus masto rizikomis ir neužtikrintumais. Darbo tikslas – sukurti transportavimo proceso rizikų valdymo modelį panaudojant tikslinio vadovavimo teorijai būdingus elementus. Šis tikslas buvo pasiektas ekspertinės apklausos būdu nustačius vežimo proceso rizikų valdymo įpročius Lietuvos transporto įmonėse bei išskyrus pagrindinius transportavimo rizikų valdymo elementus, kurie galėtų būti papildyti mokslinės literatūros analizės metu nustatytomis tikslinio vadovavimo teorijos pagrindinėmis savybėmis. Gauti tyrimo rezultatai rodo, kad transporto įmonės Lietuvoje stokoja žinių apie rizikų valdymą bei kaip jį įdiegti į savo kompanijų veiklą. Gautas rizikos valdymo modelis savo turiniu skirtas tvarkytis su valdymo ir fizinėmis rizikomis vykdant transportavimo procesą. Kuriant šį modelį taip pat buvo atsižvelgiama į ekonominės informacijos rizikas, kurios gali sukelti valdymo tipo rizikas. Modelio panaudojimas praktikoje kaip ir tikslinio vadovavimo teorija yra paremti žmonėmis ir jų tarpusavio santykiais. Šio modelio taikymas leistų supaprastinti rizikų valdymo procesus transporto įmonėse. Tikslinio vadovavimo teorijos taikymas rizikų vertinimo etape leidžia laimėti reikiamą laiką. Rizikos sprendimo etapas kaip ir rizikų vertinimas yra labai stipriai priklausomas nuo tikslinio vadovavimo teorijos savybių taikymo. Norint apjungti šiuos tris elementus, vertinimą, sprendimą bei stebėjimą ir kontrolę, yra būtina sėkminga tikslinio vadovavimo teorijos integracija. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, analitinė dalis – mokslinės literatūros analizė, tiriamoji dalis, projektinė dalis, išvados, pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis 56 psl. teksto be priedų, 15 iliustracijų, 6 lentelės, 91 literatūros šaltinis.lit
dc.description.abstractLong supply chains not only bring unprecedented benefits to consumers and producers but also carry huge risks. According to the authors who have studied the risks of the transportation process and cargo transportation, today’s transportation process is particularly dynamic and unpredictable. As a result, the freight transport sector faces a wide range of risks and uncertainties. The work aims to create a risk management model of the transportation process using the elements of the mission command theory. This goal was achieved by identifying the risks of transport process risk management in Lithuanian transport companies using an expert survey and by excluding the main elements of cargo transportation risk management, which could be supplemented by the main features of mission command theory identified during the analysis of scientific literature. The results of the research show that transport companies in Lithuania lack knowledge about risk management and how to implement it in the activities of their companies. The resulting risk management model is designed to handle the management and physical risks of the transportation process. This model has also taken into account the risks of economic information that may give rise to management-type risks. The application of the model in practice, as well as the mission command theory, is based on people and their interrelationships. Applying this model would simplify risk management processes in transport companies. Applying the mission command in the risk assessment phase allows gaining the necessary time. The risk decision phase, like risk assessment, is highly dependent on the application of the mission command theory. Successful integration of mission command is essential to combine these three elements, assessment, treatment, and recording and control. The thesis consists of 7 parts: introduction, analytical part - analysis of scientific literature, research part, project part, conclusions, suggestions, references. The thesis consists of 56 pages of text without appendixes, 15 pictures, 6 tables, 91 references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent76 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116332580/datastreams/MAIN/content
dc.titleTikslinio vadovavimo teorijos tinkamumo tyrimas valdant vežimo proceso rizikas
dc.title.alternativeEligibility research on applying the mission command theory to manage the transportation risks
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltRizikų valdymas
dc.subject.ltrizikų valdymo modelis
dc.subject.lttransportavimo proceso rizikos
dc.subject.lttikslinis vadovavimas
dc.subject.lttikslinio vadovavimo teorija
dc.subject.enrisk management
dc.subject.enrisk management model
dc.subject.entransportation process risks
dc.subject.enmission command
dc.subject.enmission command theory
dc.identifier.elaba116332580


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą