Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPlungytė, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:47Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107112
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacijos svarba neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo kontekste. Darbe neatlygintina kraujo donorystė nagrinėjama kaip savanoriškos veiklos dalis, kaip komunikacijos objektas, atliekama kraujo donorystės įstaigų komunikacijos bei jai skirtų tyrimų teorinė apžvalga. Empirinėje darbo dalyje atliekama kraujo donorų apklausa bei kokybinė medijų turinio analizė siekiant išsiaiškinti neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo veiksnius ir kraujo centro taikomų komunikacijos priemonių efektyvumą, pristatomi atliktų tyrimų rezultatai, atliekamas jų konceptualizavimas empirinio tyrimo pagrindu. Išnagrinėjus teorinius ir empirinius neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo komunikacijos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė analizė, tiriamoji dalis, diskusija apie neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo kūrybinius sprendimus, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 81 p. teksto be priedų, 32 iliustr., 13 lent., 80 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis examines the importance of communication in the context of promoting voluntary blood donation. In the thesis, non-remunerated blood donation is analyzed as a part of voluntary activity and as an object of communication, a theoretical review of blood donation institutions communication and its research is performed. In the empirical part a survey of blood donors and a qualitative analysis of media content are conducted in order to find out the factors promoting non-remunerated blood donation and the effectiveness of communication means applied by the blood center, the results of the conducted research are presented, their conceptualization on the basis of empirical research is performed. After analyzing the theoretical and empirical aspects of communication in the promotion of non-remunerated blood donation, the conclusions and recommendations of the final work are presented. The thesis consists of 6 parts: introduction, theoretical analysis, research part, discussion of creative solutions to promote non-remunerated blood donation, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 81 p. text without appendixes, 32 pictures, 13 tables, 80 bibliographical entries. Appendixes are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleNeatlygintinos kraujo donorystės skatinimas taikant komunikacijos priemones
dc.title.alternativePromoting Voluntary Blood Donation by Applying Means of Communication
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltneatlygintina kraujo donorystė
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltkraujo donorystės skatinimas
dc.subject.ltmotyvaciniai veiksniai
dc.subject.ltkraujo donorystės įstaigų ekosistema
dc.subject.ennon-remunerated blood donation
dc.subject.encommunication
dc.subject.enpromotion of blood donation
dc.subject.enmotivational factors
dc.subject.enecosystem of blood donation institutions
dc.identifier.elaba116397995


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą