Show simple item record

dc.contributor.authorStundžiaitė, Indrė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:47Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107114
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos papildytosios realybės technologijos panaudojimo galimybės, siekiant ištirti poveikį moksleiviams bei pedagogams. Analizuojama papildytosios realybės koncepcija, panaudojimo sektoriai, temos ištirtumo lygis. Taip pat naudojimo galimybės švietimo sektoriuje, analizuojamos netaikymo priežastys. Parengta empirinių tyrimų metodika ir jos pagrindu atliktas papildytosios realybės technologijos taikymo Lietuvos bendojo ugdymo mokyklų anketinės apklausos tyrimas. Remiantis atlikto tyrimo rezultatais sukurtas papildytosios realybės technologijos taikymo modelis, skirtas sėkmingam šios technologijos pritaikymui švietime. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, papildytosios realybės technologijos teoriniai aspektai, empirinis tyrimas, skirtas papildytosios realybės technologijos taikymo Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose situacijai ištirti. Papildytosios realybės technologijos taikymo modelis, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 16 iliustr., 13 lent,. 50 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis examines the possibilities of using augmented reality technology to investigate the impact on students and teachers. The concept of augmented reality, sectors of use, level of research of the topic are analyzed. Possibilities of use in the education sector are also analyzed, the reasons for non-application are analyzed. The methodology of empirical research has been prepared and on the basis of it the research of the questionnaire survey of Lithuanian general education schools on the application of augmented reality technology has been carried out. Based on the results of the research, a model for the application of augmented reality technology has been developed for the successful application of this technology in education. After analyzing the theoretical and practical aspects, the conclusions of the final work are presented. The work consists of 6 parts: introduction, theoretical aspects of augmented reality technology, empirical research to investigate the situation of augmented reality technology in Lithuanian general education schools. Augmented reality technology application model, conclusions and references. Thesis consists of: 62 p. text without appendixes, 16 pictures, 13 tables, 50 bibliographical sources. Work attachments are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent60 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116420246/datastreams/MAIN/content
dc.titlePapildytosios realybės technologijos taikymo švietimo procese modeliavimas
dc.title.alternativeModelling the Application of Augmented Reality Technologies in the Educational Process
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL01 - Verslas / Business studies
dc.subject.ltPapildytoji realybė
dc.subject.ltvirtualioji realybė
dc.subject.ltinovacijos
dc.subject.ltinovatyvus mokymas
dc.subject.enAugmented reality
dc.subject.envirtual reality
dc.subject.eninnovation
dc.subject.eninnovative teaching.
dc.identifier.elaba116420246


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record