Show simple item record

dc.contributor.authorAbrasonis, Nerijus
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:52Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107137
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas sparno atsparumas dinaminiam poveikiui. Tyrimo tikslas – sustiprinti sparno konstrukciją bei parinkti tinkamas medžiagas, kad būtų padidintas sparno atsparumas dinaminiam poveikiui ir sumažinti atsiradusius įtempius bei deformacijas. Nagrinėjami fizinis bei skaitinis tyrimo metodai. Naudojant Tayloro testą kartu su baigtinių elementų metodu, tiriamos pagrindinės stiklo pluošto mechaninės medžiagos savybės. Tiriamas erozijos deformacijos ribų poveikis bei dinaminio smūgio ir statinės apkrovos įtaka sparnui smūgio metu. Sumodeliavus realaus dydžio sparno modelį, tiriama struktūros standumo įtaka bendram sparno konstrukcijos dinaminiam poveikiui bei analizuojami pušies ir stiklo pluošto lonžeronų atsargos koeficientai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, tyrimo metodų apžvalga, skaitiniai bandymai, aviamodelio sparno dinaminio poveikio tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 65 p. teksto be priedų, 47 iliustracijos, 6 lentelės, 53 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractIn masters thesis investigation of wing dynamic impact resistance is presented. The aim of masters thesis – to increase aircraft model wing structure and choose the right materials to increase dynamic impact resistance and decrease arising stress and strains. Analyzing physical and numerical investigation methods. Using Taylors test with finite element method, fiberglass mechanical properties are being investigated. Research will be conducted on erosion strain limit effect, dynamic impact and static load on aircraft model wing during impact. After a real size aircraft wing modeling, investigation is being made on structure stiffness during dynamic impact and also analysing pine wood and fiberglass longeron safety factors. Structure: introduction, overview of different investigation methods, numerical experiments, investigation of aircraft model wing impact, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 65 p. text without appendixes, 47 pictures, 6 tables, 53 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent65 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:135538290/datastreams/MAIN/content
dc.titleSparno dinaminio smūgio atsparumo tyrimas
dc.title.alternativeInvestigation of wing dynamic impact resistance
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE14 - Aeronautikos inžinerija / Aerospace engineering
dc.subject.ltskaitinis tyrimo metodas
dc.subject.ltbaigtinių elementų metodas
dc.subject.ltF2D klasės aviamodelis
dc.subject.ltdinaminis smūgis
dc.subject.ltprograma ANSYS
dc.subject.ennumerical experiment method
dc.subject.enfinite element method
dc.subject.enF2D class aircraft model
dc.subject.endynamic impact
dc.subject.enansys
dc.identifier.elaba135538290


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record