Show simple item record

dc.contributor.authorGlazauskas, Mantvydas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:53Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107141
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe įgyvendinamas orlaivio „Cessna T182T“ likusio naudingo tarnavimo laiko nustatymas. Skaičiavimai vykdomi analizuojant avionikos sistemos „Garmin G1000“ kaupiamus skrydžio parametrų duomenis, konkrečiai – orlaivio vibracijas lėktuvo vertikaliosios ašies kryptimi. Tyrimas atliekamas programinės įrangos „Matlab“ įskiepio „Predictive Maintenance Toolbox“ aplinkoje. Atlikus duomenų analizę ir pritaikius eksponentinį degradacijos modelį, nustatomas orlaivio likęs naudingo tarnavimo laikas. Siekiant įvertinti skaičiavimų tikslumą, gavus rezultatus, vykdoma prognostikos charakteristikų analizė. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros analizė, metodologija, orlaivio „Cessna T182T“ likusio naudingo tarnavimo laiko nustatymas, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 68 p. teksto be priedų, 26 iliustracijos, 7 lentelės, 59 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe Master’s thesis analyzes the process of Remaining Useful Life estimation of a general aviation aircraft Cessna T182T. Aircraft vibration data along the vertical axis from Garmin G1000 avionics suite data logs are analyzed both in time and frequency domain. The estimation of Remaining Useful Life of an aircraft is accomplished with the help of MATLABs Predictive Maintenance Toolbox add-in. After analyzing flight data logs, an exponential degradation model is employed to determine the Remaining Useful Life. To assess the accuracy of the results, prognostics performance analysis is performed. Structure: introduction, literature review, methodology, Cessna T182T Remaining Useful Life estimation, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 68 p. text without appendixes, 26 pictures, 7 tables, 59 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleOrlaivio būsenos valdymo sistemos pritaikymas lėktuvo likusio naudingo tarnavimo laiko nustatymui
dc.title.alternativeDetermination of Aircraft Remaining Useful Life Using Integrated Vehicle Health Management System
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE14 - Aeronautikos inžinerija / Aerospace engineering
dc.subject.ltlikęs naudingo tarnavimo laikas
dc.subject.ltorlaivio būsenos valdymo sistema
dc.subject.ltskrydžio duomenų analizė
dc.subject.ltprognostika
dc.subject.ltorlaivio vibracijos
dc.subject.enRemaining Useful Life
dc.subject.enIntegrated Vehicle Health Management
dc.subject.enflight data analysis
dc.subject.enprognostics
dc.subject.enaircraft vibrations
dc.identifier.elaba135368683


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record