Show simple item record

dc.contributor.authorDanilčenko, Emil
dc.date.accessioned2023-09-18T08:47:13Z
dc.date.available2023-09-18T08:47:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107150
dc.description.abstractEismo saugumo požiūriu, vienas iš svarbiausių uždavinių yra išlaikyti važiuojamąjį eismo koridorių kaip įmanoma saugesnį ir atlaidesnį vairuotojo sukeltoms klaidoms. Dėl šios priežasties požiūris į kelio darbų zonas privalo būti atitinkamas kaip ir požiūris į įprastą kelio ruožą. Kelio darbų zona yra padidintos rizikos kelio ruožas, eismo saugumo požiūris į važiavimą per kelio darbų zoną privalėtų būti irgi padidintas. Baigiamajame magistro darbe yra analizuojamos eismo įvykių rajoninių kelių darbo zonose susidarymo priežastys dėl netinkamo automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklių taikymo, atlikti tyrimai, kuriais siekta nustatyti taisyklių tobulintinas vietas ir pateiktos išvados kartu su rekomendacijomis. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, Lietuvos automobilių kelių tinklo analizė, metodologija, empirinis tyrimas, rekomendacijos, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 41 iliustracijos, 3 lentelės, 49 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractFrom the point of view of road safety, one of the most important tasks is to keep the carriageway as safe and forgiving of driver errors as possible. for this reason, the approach to road works areas must be as appropriate as the approach to a normal road section. the road works area is a high-risk road section, the approach to road safety through driving on the road works area should also be increased. The final master's thesis analyzes the causes of traffic accidents in the work areas of regional roads due to improper fencing of road workplaces and the application of traffic regulation rules, researches to identify areas for improvement of the rules and presents conclusions together with recommendations. Structure: Introduction, analysis of Lithuanian road network, methodology, empirical research, recommendations, conclusions, references. Thesis consists of: 72 p. text without appendixes, 41 pictures, 3 tables, 49 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent70 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:132378301/datastreams/MAIN/content
dc.titleInžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo kelio darbų zonose tyrimas
dc.title.alternativeInvestigation of the Application of Engineering Traffic Safety Measures in Road
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.studydirectionE03 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.lteismo įvykiai
dc.subject.lteismo saugumas
dc.subject.ltdarbo zonos
dc.subject.ltinžinerinės eismo saugumo gerinimo priemonės
dc.subject.ltrajoninis kelias.
dc.subject.enTraffic safety
dc.subject.enwork areas
dc.subject.endistrict road
dc.subject.entraffic accidents
dc.subject.enengineering measures to improve traffic safety
dc.identifier.elaba132378301


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record