Show simple item record

dc.contributor.authorGenys, Aldas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:47:19Z
dc.date.available2023-09-18T08:47:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107185
dc.description.abstractŽiedinės sankryžos dažniausiai naudojamos įvairaus dydžio sankryžų eismo valdymui, organizuotai skirstant mažo ar vidutinio eismo srautus. Modernių žiedinės sankryžų populiarumą Europoje ir kitos pasaulio valstybėse lėmė tai, kad tinkamai panaudotos jos sumažina eiles, padeda reguliuoti greitį, yra saugesnės už įprastas sankryžas ir todėl gali užtikrinti efektyvų važiavimą sankryžose. Šiame baigiamajame magistro darbe vertinamos vienos eismo juostos keturšalės labai mažos ir mažos žiedinės sankryžos. Naudojant mikromodeliavimo programinę įrangą „PTV Vissim“ buvo sudaryti 18 m, 25 m ir 40 m išorinio skersmens žiedinių sankryžų modeliai. Taikant imitacinį modeliavimą – įvertinti ir palyginti žiedinių sankryžų funkcionavimo rodikliai pagal sankryžos dydį ir pasirenkamus išvažiavimus. Iš viso atlikti 189 imitaciniai modeliavimai t. y. 3 skirtingos sankryžos vertinamos pagal: 9 apkrovos derinius (800, 1200, 1600, 2000, 2400, 2800, 3200, 4000, 4800), 7 posūkių derinius (33D/33T/33K; 100D/0T/0K; 0D/100T/0K; 0D/0T/100K; 50D/25T/25K; 25D/50T/25K; 25D/25T/50K). Darbą sudaro: įvadas, trys skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 50 p. teksto be priedų, 39 paveikslai, 2 lentelės, 19 literatūros šaltinių. Pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractRoundabouts are most commonly used for traffic management at intersections of all sizes, with an organized distribution of low to medium traffic flows. The popularity of modern roundabouts in Europe and the rest of the world has been due to the fact that when used properly, they reduce congestions, help regulate speed, are safer than conventional intersections and can therefore ensure efficient driving at intersections. In this final master's thesis, very small and small roundabouts with four exits and one traffic lane are evaluated. Models of roundabouts with an outside diameter of 18 m, 25 m and 40 m were developed using PTV Vissim micromodeling software. Using simulation, the performance indicators of roundabouts according to the size of the intersection and the selected exits were evaluated and compared. A total of 189 simulations were performed for 3 different roundabouts: 9 capacity combinations (800, 1200, 1600, 2000, 2400, 2800, 3200, 4000, 4800), 7 turn combinations (33D / 33T / 33K; 100D / 0T / 0K; 0D / 100T / 0K ; 0D / 0T / 100K; 50D / 25T / 25K; 25D / 50T / 25K; 25D / 25T / 50K).eng
dc.formatPDF
dc.format.extent64 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleUrbanizuotose teritorijose įrengtų žiedinių sankryžų laidumo tyrimas ir vertinimas
dc.title.alternativeResearch and Evaluation of the Capacity of Urban Roundabouts
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.ltŽiedinė sankryža
dc.subject.ltketuršalė, laidumas
dc.subject.lteismo kokybės lygis
dc.subject.lteismo kokybės rodikliai
dc.subject.ltmažos žiedinės sankryžos
dc.subject.enroundabout capacity
dc.subject.enmini roundabout
dc.subject.enPTV Vissim micromodeling
dc.identifier.elaba133188266


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record