Show simple item record

dc.contributor.authorPilionis, Lorenas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:47:21Z
dc.date.available2023-09-18T08:47:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107196
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tikslas - išanalizuoti galimybes taikant konstrukcinius, ekonominius, technologinius ir aplinkosauginius rodiklius bei daugiakriterius metodus triukšmo slopinimo užtvarų sprendinių tvarumui vertinti. Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmojoje dalyje atliekama darnių sprendinių vertinimo metodų apžvalga, nagrinėjamas darnus triukšmo slopinančių užtvarų projektavimas infrastruktūroje. Čia apžvelgiama darnumo plėtra, kelių projektavimo tarptautiniai darnumo vertinimo metodai, darnumo tikslai infrastruktūroje, pateikiami triukšmo slopinimo užtvarų tipai, projektavimo reikalavimai, pasirenkamos alternatyvos užtvarų projektavimui. Antrajame skyriuje apžvelgiama daugiakriterinė analizė, jos metodologija, aprašomi daugiakriteriai SAW, MOORA ir WASPAS metodai. Trečiajame skyriuje pateikiama tiriamojo objekto apžvalga, pasirinkto objekto tyrimas taikant aprašyta metodologiją. Viską apibendrinus, pateikiamos išvados bei pasiūlymai. Darbo pabaigoje pateikiamas literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 51 p. teksto be priedų, 19 lentelių, 14 paveikslai, 58 bibliografiniai šaltiniai. Pridedami priedai.lit
dc.description.abstractThe main task of the master's thesis is to analyse the possibilities of applying structural, economic, technological and environmental indicators and multi-criteria methods to assess the sustainability of noise reduction barrier solutions. Master’s thesis consists of three main parts. The first part provides an overview of methods for evaluating sustainable decisions and examines the design of noise barriers in infrastructure. Here, the development of sustainability, international methods of sustainability assessment of road design, sustainability goals in infrastructure, types of noise barriers, design requirements, selected alternatives for barrier design are reviewed. The second chapter reviews the multi-criteria analysis, its methodology, describes the multi-criteria SAW, MOORA and WASPAS methods. The third chapter provides an overview of the research object, the study of the selected object using the described methodology. Generalized results presented in section of conclusions and suggestions. At the end of the thesis there is a list of references and appendixes. Thesis consists of 51 pages of text without appendixes, 19 tables, 14 pictures, 58 references. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent78 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:133456186/datastreams/MAIN/content
dc.titleKelių projektavimo darnių sprendinių analizė
dc.title.alternativeAnalysis of Sustainable Solutions in Road Design
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.lttriukšmo užtvarai
dc.subject.ltSAW
dc.subject.ltMOORA
dc.subject.ltWASPAS.
dc.subject.ennoise barriers
dc.subject.enSAW
dc.subject.enMOORA
dc.subject.enWASPAS.
dc.identifier.elaba133456186


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record