Show simple item record

dc.contributor.authorSmolskas, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:47:21Z
dc.date.available2023-09-18T08:47:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107197
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami puspriekabės-cisternos galinės atramos konstrukcijos elementuose eksploatacijos metu susidarantys įtempiai bei deformacijos, ją veikiant ciklinėms apkrovoms. Darbe apžvelgiami moksliniai straipsniai, kuriuose nagrinėjamos krovininių automobilių rėmų konstrukcijos, atlikti tyrimai, aptartas naujų medžiagų naudojimas automobilių gamintojų pramonėje bei skysto krovinio bangavimo reiškinys ir jo įvertinimas. Remiantis nagrinėtais moksliniais tyrimais sudaryta tyrimo metodika, leidžianti įvertinti konstrukcijoje susidarančius įtempius, deformacijas bei kritines konstrukcijos vietas, kuriose eksploatacijos metu yra didelė tikimybė susidaryti įtrūkiams. Naudojant ANSYS programinę įrangą, apskaičiuoti rezultatai ir išrinkta optimali medžiaga rėmui. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, literatūros apžvalga, tyrimo metodika, tyrimo rezultatai ir išvados. Darbo apimtis: 66 p. teksto be priedų, 51 pav. ir 16 lentelių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn final master thesis, stresses and deformations of the semi-trailer tanker rear support structure are which occur during operation under cyclic loads are researched. The paper reviews scientific articles that examine the construction of truck frames and their research, the use of new materials in the automotive industry, and the phenomenon of liquid sloshing and researches done on this subject. Based on the research, a research methodology has been developed to assess the stresses, strains and critical points in the structure where there is a high probability of cracking during operation. Results were gathered using ANSYS software and the most optimal material for the rear supports was selected. Paper consists of 5 parts: introduction, literature review, methodology of research, presentation of results and conclusions. Thesis consists of: 66 pages without appendixes, 51 pictures, 16 tables. Appendixes are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent66 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titlePuspriekabės-cisternos galinės atramos parametrų optimizavimas
dc.title.alternativeOptimization of the tank semi-trailer rear support parameters
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.studydirectionE06 - Mechanikos inžinerija / Mechanical engineering
dc.subject.ltPuspriekabė-cisterna
dc.subject.ltrėmas, medžiagos
dc.subject.ltskysčio teliuškavimas.
dc.subject.enTanker truck
dc.subject.enframe
dc.subject.enmaterial
dc.subject.ensloshing
dc.identifier.elaba133458208


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record