Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBraždžionis, Modestas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:48:56Z
dc.date.available2023-09-18T08:48:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107645
dc.description.abstractDarbo tikslas – apžvelgti pagrindinių diegiamų prevencinių priemonių efektyvumą ir ištirti pėstiesiems skirto saugos įrenginio veiksmingumą mažinant susidūrimų su gyvūnais pasekmes. Darbo pradžioje atliekama mokslinių darbų, susijusių su prevencinių priemonių veiksmingumu ir veiksniais, lemiančiais susidūrimus su gyvūnais, taip pat pėsčiųjų saugos įrenginio tyrimo, analizė. Išskirti prevencinių priemonių privalumai ir trūkumai. Atlikta Lietuvoje surinktų statistinių duomenų apie eismo įvykius su gyvūnais ir prevencines priemones analizė. Ja remiantis padaromos išvados apie Lietuvoje diegiamas prevencines priemones. Darbe naudojantis „Ansys Workbench 13.0“ programine įranga tiriamos ir lyginamos susidūrimo su lengvuoju automobiliu sukeltų dinaminių procesų veikiamo gyvūno judėjimo trajektorijos ir tuo pačiu priekinio automobilio lango deformacijos, kai automobilyje įdiegtas pėsčiųjų saugos įrenginys ir kai jo nėra. Vertinamas pavojus automobilio keleiviams ir saugos įrenginio veiksmingumas. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir siūlymai automobilių keleivių saugumui didinti. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, mokslinių darbų apžvalga, veiksnių, lemiančių eismo įvykių su gyvūnais atvejus apžvalga, prevencinių priemonių apžvalga bei vertinimas, automobilio ir gyvūno susidūrimo tyrimas, rezultatų analizė, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 86 psl. teksto, 94 paveikslai, 10 lentelės, 26 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe main purpose of this study is to review factors associated with accident levels, vehicle-animal collisions prevention techniques and effectiveness analysis of pedestrian safety device for vehicle-animal collision case. At the beginning of this project there are represented reviews of other treatises, which are related with mentioned studies. There are given advantages and disadvantages of each prevention techniques. The study of prevention is based on statistics of wildlife-vehicle collisions in Lithuania 2004-2011 year. In this study there was used a finite element solver “Ansys Workbench 13” for modeling vehicle-animal collision. The main purpose of this analysis was to find out the trajectory of animal body and the deformation of automotive safety glass when there is no pedestrian safety device and when there it is installed in the vehicle. At the end of this study there are made conclusions and suggestions according the study. The thesis consists of: 86 pages, 94 pictures, 10 tables, 26 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent86 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1900914/datastreams/MAIN/content
dc.titleKelių transporto priemonių susidūrimas su laukiniais bei naminiais gyvūnais ir jų sąveikos pasekmių mažinimo metodai
dc.title.alternativeRoad vehicle collisions with wild and domestic animals and their interaction mitigation methods
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltsusidūrimai su gyvūnais
dc.subject.ltsusidūrimo tyrimas
dc.subject.ltgyvūno modelis
dc.subject.envehicle-animal collisions
dc.subject.encollision analysis
dc.subject.envehicle-animal collisions interaction mitigation methods
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1900914


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą