Show simple item record

dc.contributor.authorMatulevičiūtė, Ieva
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:02Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:02Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107852
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe yra pateikiamas vartotojų elgsenos el. prekyboje modelis. Išanalizavus mokslinės literatūros šaltinius buvo išskirtos 5 el. parduotuvės aplinkos charakteristikos grupės ir 4 vartotojo suvokiamo naudingumo charakteristikų grupės. Šių grupių charakteristikų svarba buvo tiriama apklausiant vartotojus anketine apklausa. Remiantis gautais anketinės apklausos rezultatais buvo atlikta koreliacinė analizė. Ji padėjo nustatyti, kokios grupių charakteristikos labiausiai veikia pirkimus ir, ar egzistuoja ryšiai tarp nagrinėjamų grupių. Tyrimo metu nustatyta, kad tarp beveik visų el. parduotuvės aplinkos charakteristikų, išskyrus dizaino charakteristikų grupę, ir visų vartotojo suvokiamo naudingumo charakteristikų grupių egzistuoja ryšiai. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais buvo sukurtas vartotojų elgsenos el. prekyboje modelis, kuris buvo pritaikytas kosmetikos el. parduotuvei http://eparduotuve.biok.lt/lt/. Taikant modelį šiai el. parduotuvei, buvo nustatyta, kad norint padidinti pirkimus, būtų tikslinga pagerinti šias sritis: turinio kalbos pasirinkimas, patogi navigacija, produkto kokybė, funkcijų pasirinkimo galimybės, spalvinė gama, kokybiškas aptarnavimas, pirkimo etapų skaičius. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, el. vartotojų elgsenos teoriniai aspektai, el. parduotuvės aplinkos tyrimas, vartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje modelio formavimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 p. teksto be priedų, 29 iliustr., 4 lent., 57 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis is about the model of consumer behavior in the e-commerce. Based on the analysis of scientific literature was identified 5 groups of the e-shop environment characteristics, and 4 groups of the consumers perceived usefulness characteristics. The importance of these groups’ characteristics were investigated interviewing customers’ by the survey. With reference to the results of the survey was done the correlation analysis. The results of the correlation analysis showed the characteristics which affect the purchase the most, and connections between the groups. The research found that there were the connections between almost all groups of the e-shop environment characteristics, except the group of the design, and the groups of the the consumers perceived usefulness characteristics. Based on the results of the research was composed the model of consumer behavior in e-commerce, which was adapted for the cosmetics e-shop http://eparduotuve.biok.lt/lt/. The model found that in order to increase the procurement, it is appropriate to improve the following areas: content language selection, navigation, product quality, function options, color range, quality service, the number of purchase phases. Structure: introduction, theoretical aspects of e-consumer behavior, e-shop environment research, consumer behavior in e-commerce pattern formation, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 77 p. text without appendixes, 29 pictures, 4 tables, 57 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent90 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:15084655/datastreams/MAIN/content
dc.subjectS 000 - Socialiniai mokslai / Social sciences
dc.titleVartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje modelis
dc.title.alternativeThe model of consumers behaviour in the e-commerce
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.ltelektroninė prekyba
dc.subject.ltelektroninė parduotuvė
dc.subject.ltvartotojų elgsenos modelis
dc.subject.enconsumer behavior
dc.subject.ene-commerce
dc.subject.enonline shop
dc.subject.enthe model of consumer behavior
dc.identifier.elaba15084655


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record