Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPretkelytė, Paulina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:07Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107883
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas skaitmeninės rinkodaros priemonių veiksmingumas, kai priemonės taikomos įmonėse, kurios teikia paslaugas / prekes e. komercijos veiklą vykdančioms įmonėms (verslas – verslui e. komercijos ryšiai), Lietuvoje ir užsienio šalyse. Darbe nagrinėjamas skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymas įmonėse, kurios teikia produktus e. komercijos veiklą vykdančioms įmonėms, aprašoma skaitmeninės rinkodaros samprata, išanalizuojamos ir pateikiamos skaitmeninės rinkodaros priemonės, įvardijamos technologinės inovacijos. Išaiškinamas verslas - verslui e. komercijos modelis ir elektroninės komercijos samprata. Nagrinėjamas skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymą verslas - verslui e. komercijos modelyje. Išnagrinėjus literatūrą, pasirenkami tyrimo metodai: ekspertinės apklausos paruošimas ir taikymas tyrime, rinkodaros priemonių veiksmingumo daugiakriteris vertinimas SAW metodu. Pagal parinktus tyrimo metodus atliekami empiriniai tyrimai ir pateikiami gauti rezultatai. Pagal kriterijus atrinkti ekspertai suteikė skaitmeninės rinkodaros priemonių grupėms reikšmingumo koeficientus, apskaičiavus W konkordancijos koeficientą ir gavus teigiamą ekspertų nuomonių suderinamumo rodiklį buvo atliekamas antras etapas, skaitmeninės rinkodaros priemonių veiksmingumo vertinimas. Ekspertai apklausoje, 5 balų sistemoje, įvertino kiekvienos pateiktos skaitmeninės rinkodaros grupės priemonės veiksmingumą, atsižvelgiant į veiklos vykdymo šalį Lietuvoje arba užsienyje. Gauti tyrimo rezultatai, iš kiekvienos skaitmeninės rinkodaros grupės atrinkta veiksmingiausia priemonė ir sudarytas priemonių rinkinys. Sudaryti du priemonių rinkiniai, pagal veiklos vykdymo šalį. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorija, tyrimo metodologija, tyrimo rezultatai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 63 p. teksto be priedų, 6 iliustr., 30 lent., 51 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master's thesis examines the effectiveness of digital marketing tools when the tools are applied in companies that provide services/goods e. for companies performing commercial activities (business-to-business e-commerce connections), in Lithuania and in foreign countries. The work examines the application of digital marketing tools in companies that provide products via e-commerce. for commercial companies, the concept of digital marketing is described, digital marketing tools are analyzed and presented, and technological innovations are named. Explained business - for business e. commerce model and e-commerce concept. The application of digital marketing tools for business - e-business is examined. in the commercial model. After examining the literature, research methods are selected: preparation and application of an expert survey in research, multi-criteria assessment of the effectiveness of marketing tools using the SAW method. According to the selected research methods, empirical studies are conducted and the obtained results are presented. The experts selected according to the criteria gave significance coefficients to the groups of digital marketing tools, after calculating the concordance coefficient W and receiving a positive indicator of the compatibility of experts' opinions, the second stage was carried out, the evaluation of the effectiveness of digital marketing tools. The experts in the survey, in a 5-point system, evaluated the effectiveness of each presented digital marketing group tool, taking into account the country of operation in Lithuania or foreign countries). The research results were obtained, the most effective tool was selected from each digital marketing group and a set of tools was compiled. Two sets of measures have been created, according to the country of operation. Structure: introduction, theory, research methodology, research results, conclusions and suggestions, bibliography. Thesis consist of: 63 p. text without appendices, 6 illustrations, 30 tables, 51 bibliographic sources. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent89 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:152087880/datastreams/MAIN/content
dc.titleSkaitmeninės rinkodaros priemonių veiksmingumas B2B įmonių elektroninės komercijos sektoriuje
dc.title.alternativeEffectiveness of Digital Marketing Tools in the E-commerce Sector of the B2B Companies
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL05 - Rinkodara / Marketing
dc.subject.ltSkaitmeninės rinkodaros priemonės
dc.subject.ltskaitmeninės rinkodaros priemonių veiksmingumas
dc.subject.ltB2B e. komercija
dc.subject.enDigital marketing tools
dc.subject.eneffectiveness of digital marketing tools
dc.subject.enB2B e-commerce
dc.identifier.elaba152087880


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą