dc.contributor.author | Malinovski, Jan | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:50:08Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:50:08Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107885 | |
dc.description.abstract | Baigiamojo darbo tikslas – nustatyti asfaltbetonio dangos plyšių didėjimo dinamiką veikiant destruktyviesiems veiksniams: oro sąlygoms ir automobilių eismo parametrams. Baigiamajame darbe išanalizuota keturiolika mokslinių straipsnių, aprašoma klimato įtaka asfalto dangos deformavimuisi kintant eismo ir aplinkos parametrams, pateiktas automobilio važiavimo supleišėjusia kelio danga modelis. Nustatyta plyšių deformavimosi priklausomybė nuo automobilio ratą veikiančių apkrovų, asfaltbetonio dangos medžiagų savybių ir jos konstrukcijos ties sparta. Pateikta pažaidų klasifikacija ir jų atsiradimo priežastys bei dangos taisymo metodai, leidžiantys jas pašalinti. Pateikiamas atsiradusių plyšių vystymosi ir prevencijos metodų modelis. Gauti, susisteminti ir apdoroti 2010 metų plyšių valstybinės reikšmės kelių asfalto dangoje parametrų eksperimentiniai duomenys. Atlikus šių duomenų analizę, buvo nustatyta magistralinių kelių būklė pagal statistinius parametrus. Pateiktos išvados ir rekomendacijos. | lit |
dc.description.abstract | The goal of the Final Thesis is establishing the dynamics of growing of cracks in asphalt-concrete pavement upon the impact of destructive factors, such as weather conditions and traffic parameters of vehicles. In the Final Thesis, fourteen scientific papers are analyzed, the impact of climatic conditions on deformation of the asphalt-concrete pavement upon changes of the traffic and environmental parameters is analyzed, and a model of movement of a vehicle on a cracked pavement is provided. The dependence of speed of deformation of cracks on the loads of the wheels, the properties of the materials of the asphalt-concrete pavement and its structure was found. Classification of damages and cases of their appearance as well as pavement repairing methods for their elimination are provided. A model of development of appeared cracks and methods of their prevention is provided. The experimental data on the parameters of cracks in asphalt pavement of roads of national-wide importance in the year 2010 were obtained, systematized and processed. After an analysis of the said data, the condition of highways was established according to the statistical parameters. Conclusions and recommendations are provided. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 104 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1902833/datastreams/ATTACHMENT_1902836/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1902833/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Kelių asfalto dangos plyšių didėjimo dinamika ir įtaka automobilių eismo parametrams | |
dc.title.alternative | Road asphalt cracks on growth dynamics and car traffic parameters | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Plyšiai | |
dc.subject.lt | klimato įtaka | |
dc.subject.lt | asfalto danga | |
dc.subject.lt | dangos deformavimasis | |
dc.subject.lt | pažaidų vystymosi modelis | |
dc.subject.en | Cracks | |
dc.subject.en | impact of climatic conditions | |
dc.subject.en | asphalt pavement | |
dc.subject.en | pavement deformation | |
dc.subject.en | model of development of damages | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1902833 | |