Show simple item record

dc.contributor.authorMalinovski, Jan
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:08Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107885
dc.description.abstractBaigiamojo darbo tikslas – nustatyti asfaltbetonio dangos plyšių didėjimo dinamiką veikiant destruktyviesiems veiksniams: oro sąlygoms ir automobilių eismo parametrams. Baigiamajame darbe išanalizuota keturiolika mokslinių straipsnių, aprašoma klimato įtaka asfalto dangos deformavimuisi kintant eismo ir aplinkos parametrams, pateiktas automobilio važiavimo supleišėjusia kelio danga modelis. Nustatyta plyšių deformavimosi priklausomybė nuo automobilio ratą veikiančių apkrovų, asfaltbetonio dangos medžiagų savybių ir jos konstrukcijos ties sparta. Pateikta pažaidų klasifikacija ir jų atsiradimo priežastys bei dangos taisymo metodai, leidžiantys jas pašalinti. Pateikiamas atsiradusių plyšių vystymosi ir prevencijos metodų modelis. Gauti, susisteminti ir apdoroti 2010 metų plyšių valstybinės reikšmės kelių asfalto dangoje parametrų eksperimentiniai duomenys. Atlikus šių duomenų analizę, buvo nustatyta magistralinių kelių būklė pagal statistinius parametrus. Pateiktos išvados ir rekomendacijos.lit
dc.description.abstractThe goal of the Final Thesis is establishing the dynamics of growing of cracks in asphalt-concrete pavement upon the impact of destructive factors, such as weather conditions and traffic parameters of vehicles. In the Final Thesis, fourteen scientific papers are analyzed, the impact of climatic conditions on deformation of the asphalt-concrete pavement upon changes of the traffic and environmental parameters is analyzed, and a model of movement of a vehicle on a cracked pavement is provided. The dependence of speed of deformation of cracks on the loads of the wheels, the properties of the materials of the asphalt-concrete pavement and its structure was found. Classification of damages and cases of their appearance as well as pavement repairing methods for their elimination are provided. A model of development of appeared cracks and methods of their prevention is provided. The experimental data on the parameters of cracks in asphalt pavement of roads of national-wide importance in the year 2010 were obtained, systematized and processed. After an analysis of the said data, the condition of highways was established according to the statistical parameters. Conclusions and recommendations are provided.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent104 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1902833/datastreams/ATTACHMENT_1902836/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1902833/datastreams/MAIN/content
dc.titleKelių asfalto dangos plyšių didėjimo dinamika ir įtaka automobilių eismo parametrams
dc.title.alternativeRoad asphalt cracks on growth dynamics and car traffic parameters
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltPlyšiai
dc.subject.ltklimato įtaka
dc.subject.ltasfalto danga
dc.subject.ltdangos deformavimasis
dc.subject.ltpažaidų vystymosi modelis
dc.subject.enCracks
dc.subject.enimpact of climatic conditions
dc.subject.enasphalt pavement
dc.subject.enpavement deformation
dc.subject.enmodel of development of damages
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1902833


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record