Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSkučienė, Jolita
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:09Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107895
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojama kas yra virtualios komandos, kaip jos veikia ir bendradarbiauja, kaip joms vadovauti ir kokie reikalavimai virtualių komandų lyderiams, kokios reikalingos kompetencijos vadovaujant virtualiai komandai, su kokiais iššūkiais e. lyderiai susiduria. Virtualioje erdvėje suburti ir valdyti komandas nėra lengva, todėl aktualus mokslinis e. lyderių iššūkių dirbant su virtualia komanda ir jiems reikalingų kompetencijų nagrinėjimas. Remiantis parengta tyrimų metodika atlikti tyrimai: ekspertinis vertinimimas ir darbuotojų anketinė apklausa. Tyrimų metu siekta išsiaiškinti kokias reikšmingas kompetencijas ir kokius iššūkius išskiria ekspertai ir kokie darbuotojų lūkesčiai e. lyderių kompetencijoms. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais išskirtos reikšmingos kompetencijos ir sudaryti e. lyderių kompetencijų ir iššūkių rinkiniai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė dalis, metodologinė ir empirinių tyrimų dalys, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 80 puslapių teksto be priedų, 17 lentelių, 26 pictures, 86 bibliografinis šaltinis.lit
dc.description.abstractThe final master thesis examines what virtual teams are in general, how they work and collaborate, how to lead them and what are the requirements for leaders of virtual teams, what additional competencies are needed to lead a virtual team, and what challenges e-leaders face. It is not easy to build and manage a team in a virtual space, so a scientific study of the challenges of e - leaders in working with a virtual team and the competencies needed to overcome them is relevant. Based on the developed research method research has been carried out: expert evaluation and employee questionnaire survey. The research aims to find out what significant competencies and challenges are distinguished by experts and what are the expectations of employees e. leadership competencies. Based on the results of the research significant competencies were identified and sets of e-leadership competencies and challenges. After the analysis of the theoretical and practical aspects, the conclusions of the final work are presented. Structure: introduction, theoretical, methodological, and empirical research parts, conclusions, references, and appendixes. The thesis consists of – 80 p. text without appendixes, 17 tables, 26 pictures, and 86 bibliographical sources. Work attachments are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent92 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:152754515/datastreams/MAIN/content
dc.titleE. lyderio kompetencijų, reikalingų dirbant virtualiojoje komandoje vertinimas
dc.title.alternativeEvaluation of required e. leader competencies in a virtual team
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionJ01 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltvirtuali komanda
dc.subject.ltlyderystė
dc.subject.lte. lyderis
dc.subject.lte. lyderio kompetencijos
dc.subject.envirtual team
dc.subject.enleadership
dc.subject.ene-leader
dc.subject.ene-leader competencies
dc.identifier.elaba152754515


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą