Show simple item record

dc.contributor.authorBaklagina, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:10Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107899
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socialinės medijos drabužių pardavimo versle, siekiant ištirti socialinių medijų įtaką vartotojų sprendimų priėmimo procesui. Analizuojamas socialinių medijų apibrėžimas, socialinių medijų rūšys, nagrinėjamas vartotojų sprendimų priėmimo procesas. Remiantis parengta tyrimo metodologija atlikti tyrimai: ekspertų apklausa ir kiekybinė respondentų apklausą. Tyrimo metu siekta išsiaiškinti, kokie veiksniai socialinėse medijose lemia vartotojų sprendimų priėmimo procesą drabužių pardavimo versle. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais, sukurtas modelis, kuris parodo kokie veiksniai socialinėse medijose labiausiai lemia vartotojų sprendimų priėmimo procesą drabužių pardavimo versle. Atlikus mokslinės literatūros analizę, išanalizavus gautus tyrimų duomenis, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė dalis, tyrimo metodologija, empirinė dalis, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 p. teksto be priedų, 32 paveikslai, 34 lentelės, 72 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis deals with social media in the clothing business in order to investigate the influence of social media on the consumer decision-making process. Analyzed the definition of social media, types of social media, and the decision-making process of users. Based on the developed research methodology has been carried out: experts questionnaire survey and respondents questionnaire survey. The research aims to find out what factors in social media impact the decision-making process of consumers in the clothing business. Based on the results of the research, have been developed a model that shows which factors in social media most influence the decision-making process of consumers in the clothing business. After the analysis of the scientific literature, after analyzing the obtained research results, the conclusions of the final work are presented. Structure: introduction, theoretical, research methodology, empirical research parts, conclusions and recommendations, references. Thesis consist of: 77 p. text without appendices, 32 pictures, 34 tables, 72 bibliographic sources. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent116 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:152841441/datastreams/MAIN/content
dc.titleSocialinių medijų įtaka vartotojų sprendimų priėmimui drabužių pardavimo versle
dc.title.alternativeThe Influence of Social Media on Consumer Decision Making in the Clothing Business
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltsocialinės medijos
dc.subject.ltsocialinių medijų įtaka
dc.subject.ltvartotojų sprendimų priėmimo procesas
dc.subject.ltvartotojas
dc.subject.ltdrabužių verslas.
dc.subject.ensocial media
dc.subject.eninfluence of social media
dc.subject.enconsumer decision-making process
dc.subject.enconsumer
dc.subject.enclothing business.
dc.identifier.elaba152841441


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record