Show simple item record

dc.contributor.authorRamašauskienė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:12Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107906
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos verslo vertės kūrimo ir valdymo problemos pakavimo priemonių gamyboje. Pagrindinis darbo tikslas yra kompleksiškai išnagrinėti verslo vertės kūrimo ir valdymo praktiką pakavimo priemonių gamyboje ir pateikti perspektyvų teorinį modelį skirtą tobulinti verslo vertės kūrimą ir valdymą šiame sektoriuje. Pirmoje dalyje aptariamos verslo vertės kūrimo ir valdymo problemos plėtojant pakavimo priemonių gamybą. Antroje dalyje pateikta įvairių autorių šiuolaikinės verslo vertės kūrimo ir valdymo teorijos ir jų taikymo galimybės plėtojant pakavimo priemonių gamybą. Trečioje dalyje pateikta visa tyrimų schema ir metodika. Ketvirtoje dalyje aptarti analitiniai tyrimai. Vertinamos dabartinės tendencijos globaliu mastu, Europos Sąjungoje ir Lietuvoje, tipinės įmonės vertės kūrimo ir valdymo analizė, ekspertiniai ir finansiniai pakavimo priemonių gamybos plėtotės tyrimai. Penktoje dalyje pateikti strateginiai sprendimai ir modelis verslo vertės kūrimui ir valdymui pakavimo priemonių gamyboje tobulinti. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro įvadas, 5 pagrindinės dalys: probleminė dalis, metodinė dalis, analitinė tyrimų dalis ir projektinė, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis ― 80 p. teksto be priedų, 18 pav., 14 lent., 70 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this business management programmes final master are analyzed business value creation and management problems in packing production. The main aim is to analyzed the value of the business development and management in the manufacture of packaging and provide perspectives of the theoretical model for the development of business value creation and management of the sector. The first part discusses the business value creation and management problems developing packaging production. The second part presents various authors methodology and theory review. In the third part is all research scheme and methodologies. The fourth part discuss the analytical tests. The fifth paragraph discuss strategic business decisions business value creation and management of packing tools production. After analysing theoretical and practical aspects is conclusions and recommendations. The work is made of introduction, 5 main parts: problematic part, theoretical part, analytical part and project part, conclusions and recommendations, list of literature. Thesis consist of: 80 p. (text without appendixes), 18 pictures, 14 tables, 70 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent99 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1903192/datastreams/MAIN/content
dc.titleVerslo vertės kūrimas ir valdymas pakavimo priemonių gamyboje
dc.title.alternativeBusiness value creation and management in the production of packaging
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltvaldymo tobulinimas
dc.subject.ltverslo vertės kūrimas
dc.subject.ltverslo vertės valdymas
dc.subject.enbusiness value creation
dc.subject.enbusiness value management
dc.subject.enstrategic decisions
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1903192


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record