Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorGrebliauskas, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:12Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107907
dc.description.abstractBaigiamajame magistro nagrinėjama Lietuvos geležinkelių transporto eismo rizika, kylančios grėsmės traukinio saugumui ir eismo įvykio tikimybės atsiradimo priežastys. Analizuojant šalies geležinkelių transporto eismo statistinius duomenis nustatyta, kad daugiausia eismo įvykių įvyksta pervažose. Nagrinėjamos įvairių kategorijų pervažų techninės charakteristikos, nustatoma eismo įvykio tikimybė jose. Pagal gautus rezultatus atskirų šalies regionų pervažos, įvertinant pasirinktus kriterijus ir jų įtakos eismo saugumui svarbą, yra suranguojamos. Apskaičiuojama rizika pavojingiausiose šalies regionų pervažose. Pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro: paveikslų ir lentelių sąrašas, santrumpos, įvadas, geležinkelių eismo saugos analizė, geležinkelio eismo rizikos saugos vertinimas ir valdymas, eismo įvykio tikimybės apskaičiavimas pervažoje, eismo saugos rizikos ir ekonominiai skaičiavimai, išvados ir literatūra Darbo apimtis – 81 p. teksto be priedų, 17 paveikslų, 39 lentelių, 8 bibliografiniai ir 8 interneto šaltiniai.. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe risk of Lithuanian railway traffic, threats to the safety of the train and causes of the accident probability is created in this final work. The analysis of the country traffic statistics showed that the majority of accidents occur in level crossings. Deal with in various different categories of crossings, technical characteristics are established the accident probability of crossings. According to the results of various regions of the country crossings, adopted the criteria and their impact on traffic safety. The criteria of level crossing safety are ranked. The risk of the most dangerous country’s regions crossings is calculated. Finally the basic conclusions are given. The work text consists a list of figures and tables, an introduction, analysis of rail traffic safety, the risk of railway traffic safety assessment and management, accident probability calculation in the level crossing, the risk of traffic safety and economic calculations, Volume of work is 81 pages without appendixes, 17 figures, 39 tables, 8 biographical and 8 internet sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent102 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1903245/datastreams/MAIN/content
dc.titleGeležinkelių transporto eismo saugos rizikos valdymo modelis
dc.title.alternativeModel of railway transport traffic safety risk control
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.lteismo rizika
dc.subject.ltpervažos
dc.subject.lteismo įvykis
dc.subject.entraffic risk
dc.subject.encrossings
dc.subject.enthe accident
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1903245


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą