Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLacytė, Karolina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:14Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107913
dc.description.abstractMagistro darbe nagrinėjamas socialinis ir kūrybinis kapitalas: samprata, pagrindiniai teigiami ir neigiami bruožai, matavimo metodai, lyginimo problematika, vieta komunikacijos lauke. Socialinio ir kūrybinio kapitalo teorijos pasitelkiamos kaip priemonė turint tikslą ištirti, kaip komunikuoti apie miestų socialinį ir kūrybinį kapitalą, kad tai paskatintų jaunus kūrybininkus rinktis gyvenimą mažesniuose Lietuvos miestuose. Atlikus kokybinį ir kiekybinį tyrimus išsiaiškinta, kas jauniems kūrybininkams yra svarbiausia renkantis gyvenamąją vietą. Tiriamiems miestams – Panevėžiui ir Šiauliams – tyrime išryškėjusias vertes rekomenduota komunikuoti savo internetiniuose kanaluose.lit
dc.description.abstractThe master's thesis examines social and creative capital: the concept, its main positive and negative features, the measurement methods, the complexities of comparison, and the position in the field of communication. The theories of social and creative capital are used as a tool to investigate how to communicate about the social and creative capital of cities so that it encourages young creative people to choose life in smaller Lithuanian cities. After carrying out qualitative and quantitative research, the most important values when choosing a place of residence were found for young creators. Therefore, for the studied cities - Panevėžys and Šiauliai - it was recommended to communicate the latter values on their online channels.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent90 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:152918848/datastreams/MAIN/content
dc.titleKūrybinio ir socialinio kapitalo sąlyčiai: Panevėžio ir Šiaulių miestų lyginamoji analizė
dc.title.alternativeInterconnections of Creative and Social Capital: A Comparative Analysis of Panevezys and Siauliai Cities
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltsocialinis kapitalas
dc.subject.ltkūrybinis kapitalas
dc.subject.ltmiestų komunikacija
dc.subject.ltkūrybinė klasė
dc.subject.ltkūrybos visuomenė
dc.subject.ensocial capital
dc.subject.encreative capital
dc.subject.enurban communication
dc.subject.encreative class
dc.subject.encreative society
dc.identifier.elaba152918848


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą