Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSvipė, Agnė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:14Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107915
dc.description.abstractMagistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo kūrimo specifiką. Tyrimu siekiama išsiaiškinti, kokios asmeninio brendo savybės ir jų raiška socialiniame tinkle „LinkedIn“ padeda inovatoriams išsiskirti rinkoje visuomenės ir investuotojų akyse. Taip pat – palyginti Lietuvos ir užsienio inovatorių asmeninio brendo raiškos ypatumus socialiniame tinkle „LinkedIn“. Darbu parodoma, kad stiprus inovatoriaus asmeninis brendas padeda išsiskirti rinkoje visuomenės ir investuotojų akyse. Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, empirinė dalis, apimanti kiekybinį ir kokybinius tyrimus, mokslinė diskusija, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 76 p. teksto be priedų, 18 pav., 7 lent., 69 moksliniai ir 37 kiti šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe Master's thesis examines the benefits of the personal brand elements of innovators, their expression in social networks, and the ecosystem of Lithuanian startups. The purpose of this study is to analyze the specifics and benefits of creating a personal brand of innovators. The research aims to find out what characteristics of a personal brand and their expression on the LinkedIn social network help innovators stand out in the market in the eyes of the public and investors. Also - to compare the features of personal brand expression of Lithuanian and foreign innovators on the LinkedIn social network. The study shows that a strong personal brand of an innovator helps to stand out in the market in the eyes of the public and investors. The work consists of an introduction, a theoretical part, an empirical part that includes quantitative and qualitative research, a scientific discussion, conclusions, recommendations, and a list of referenceseng
dc.formatPDF
dc.format.extent96 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:152924704/datastreams/MAIN/content
dc.titleAsmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
dc.title.alternativePersonal Brands in the Field of Innovation: from the Creator of the Innovation to its Investor
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltasmeninis brendas
dc.subject.ltinovatoriai
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltsocialiniai tinklai
dc.subject.enpersonal brand
dc.subject.eninnovators
dc.subject.encommunication
dc.subject.ensocial networks
dc.identifier.elaba152924704


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą