dc.contributor.author | Barzdenis, Arūnas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:50:16Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:50:16Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107921 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame darbe išanalizuota traukinių važiavimo greičių skaičiavimo kreivėse metodika priklausomai nuo kelio plano techninių parametrų. Taip pat buvo išanalizuota, kaip gulščios kreivės spindulys, išorinio bėgio pakyla ir nenuslopintas skersinis pagreitis įtakoja traukinio važiavimo greitį. Tiriamajai daliai pasirinktas 122 km 83 m vienkelis geležinkelio ruožas Bezdonys–Turmantas, kuriame yra 81 kreivė. Iš pasirinkto ruožo techninių duomenų paskaičiuotas preliminarus greitis kreivėse ir palygintas su kelmačio juostoje fiksuotu maksimaliai lesitinu traukinio greičiu. Išaiškintos kreivės, kuriose greitis neatitinka kelio techninių charakteristikų ir LG nustatytų greičių normų. Pabaigoje pateiktos išvados ir rekomendacijos. Darbo apimtis: 65 p. teksto be priedų, 25 paveikslai, 4 lentelės, 21 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami 5 darbo priedai. | lit |
dc.description.abstract | The final paper analyzes the train speeds on curves calculation methods depending on the technical parameters of the road plan. It was also analyzed as a radius of recumbent curves, cant under control and transverse acceleration affects the train speed. For the research was chosen 122 km 83 meters a single railway track Bezdonys - Turmantas containing 81 curves. From the selected section of the technical data was calculated preliminary speed and compared with track gauge records band of maximum train speed in curves. Explained where speed in curves does not track technical characteristics and LG sets of speed limits. Finally, submitted conclusions and recommendations. Thesis consists of: 65 p. text without appendixes, 25 pictures, 4 tables, 21 references, 5 appendixes attached. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 120 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1903679/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Traukinio racionalaus važiavimo kreivėse greičio nustatymas | |
dc.title.alternative | Definition of train rational speed on track curves | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Kreivė | |
dc.subject.lt | bėgio pakyla | |
dc.subject.lt | traukinio greitis | |
dc.subject.lt | savaeigis kelio matavimo vagonas | |
dc.subject.lt | kelmačio juosta | |
dc.subject.en | Curve | |
dc.subject.en | cant | |
dc.subject.en | train speed | |
dc.subject.en | track train | |
dc.subject.en | recording tape | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1903679 | |