Show simple item record

dc.contributor.authorBarzdenis, Arūnas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:16Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107921
dc.description.abstractBaigiamajame darbe išanalizuota traukinių važiavimo greičių skaičiavimo kreivėse metodika priklausomai nuo kelio plano techninių parametrų. Taip pat buvo išanalizuota, kaip gulščios kreivės spindulys, išorinio bėgio pakyla ir nenuslopintas skersinis pagreitis įtakoja traukinio važiavimo greitį. Tiriamajai daliai pasirinktas 122 km 83 m vienkelis geležinkelio ruožas Bezdonys–Turmantas, kuriame yra 81 kreivė. Iš pasirinkto ruožo techninių duomenų paskaičiuotas preliminarus greitis kreivėse ir palygintas su kelmačio juostoje fiksuotu maksimaliai lesitinu traukinio greičiu. Išaiškintos kreivės, kuriose greitis neatitinka kelio techninių charakteristikų ir LG nustatytų greičių normų. Pabaigoje pateiktos išvados ir rekomendacijos. Darbo apimtis: 65 p. teksto be priedų, 25 paveikslai, 4 lentelės, 21 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami 5 darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final paper analyzes the train speeds on curves calculation methods depending on the technical parameters of the road plan. It was also analyzed as a radius of recumbent curves, cant under control and transverse acceleration affects the train speed. For the research was chosen 122 km 83 meters a single railway track Bezdonys - Turmantas containing 81 curves. From the selected section of the technical data was calculated preliminary speed and compared with track gauge records band of maximum train speed in curves. Explained where speed in curves does not track technical characteristics and LG sets of speed limits. Finally, submitted conclusions and recommendations. Thesis consists of: 65 p. text without appendixes, 25 pictures, 4 tables, 21 references, 5 appendixes attached.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent120 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1903679/datastreams/MAIN/content
dc.titleTraukinio racionalaus važiavimo kreivėse greičio nustatymas
dc.title.alternativeDefinition of train rational speed on track curves
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltKreivė
dc.subject.ltbėgio pakyla
dc.subject.lttraukinio greitis
dc.subject.ltsavaeigis kelio matavimo vagonas
dc.subject.ltkelmačio juosta
dc.subject.enCurve
dc.subject.encant
dc.subject.entrain speed
dc.subject.entrack train
dc.subject.enrecording tape
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1903679


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record