Show simple item record

dc.contributor.authorVaicekauskaitė, Rima
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:20Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107935
dc.description.abstractInformacinės sistemos yra vienas iš būdų užtikrinti darnią miestų plėtrą, tačiau iki šiol nebuvo sukurtos troleibusų kontaktinio tinklo informacinės sistemos, kurioje būtų galima kaupti, atnaujinti, analizuoti duomenis, kuriais remiantis būtų galima nustatyti remontuotinus ar rekonstruotinus ruožus. Šiame baigiamajame magistro darbe apžvelgtos kitų šalių troleibusų sistemos ir sukurta troleibusų kontaktinio tinklo informacinė sistema. Sukurti kriterijai, siekiant nustatyti remontuotinus ar rekonstruotinus ruožus, atlikta ekspertinė apklausa. Apskaičiuoti kriterijų svoriai vadovaujantis ekspertų nuomonių suderinamumu bei sudaryta suminė kriterijų reikšmingumo balų skaičiavimo formulė. Pagal sudarytą rodiklių vertinimo sistemą atliktas pasirinktos atkarpos bandomasis rekonstruotinų ar remontuotinų ruožų nustatymo skaičiavimas. Sudaryta rekonstruotinų ar remontuotinų ruožų nustatymo metodika, kuri galėtų būti taikoma Kauno miestui ir adaptuota kitoms šalims. Darbo apimtis – 62 puslapis teksto, 4 puslapiai priedų, 37 paveikslai, 10 lentelių ir 51 literatūros ir informacijos šaltinis.lit
dc.description.abstractInformation systems are one of the ways to ensure the development of cities, but until now there was no trolleybus catenary network information system that could collect, update, analyse data, on the basis which would allow to determine the sections that need to be repaired or reconstructed. In this master's thesis, the trolleybus systems of other countries were reviewed and an information system of the trolleybus catenary network was created. Criteria were created in order to determine the sections to be repaired or reconstructed as well as an expert survey was conducted. The importance of the criteria was calculated based on the compatibility of experts' opinion. Also, a cumulative formula for calculating the significance of the criteria was created. Lastly, according to the established indicator evaluation system, a trial calculation of the selected segment to determine the sections to be reconstructed or repaired was carried out. A methodology for determining the sections to be reconstructed or repaired was created, which could be applied to the city of Kaunas and adapted to other countries. Thesis consist of 62 pages of text, 4 pages of appendixes, 37 pictures, 10 tables and 51 references and information sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent66 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:169657446/datastreams/MAIN/content
dc.titleVilniaus miesto troleibusų kontaktinio tinklo inžinerinės informacinės posistemės analizė
dc.title.alternativeAnalysis of the Engineering Information Subsystem of the Vilnius City Trolleybus Catenary Network
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.lttroleibusų kontaktinis tinklas
dc.subject.ltinformacinė sistema
dc.subject.ltekspertinė apklausa
dc.subject.ltremontas
dc.subject.ltrekonstravimas.
dc.subject.entrolleybus catenary network
dc.subject.enInformation system
dc.subject.enexpert survey
dc.subject.enrepair
dc.subject.enreconstruction.
dc.identifier.elaba169657446


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record