Show simple item record

dc.contributor.authorPociūnaitė, Aurelija
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:25Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:25Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108046
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama nekilnojamojo turto pardavimų didinimo galimybė panaudojant neuromarketingą ir naujausias technologijas – elektroninių reklamų įtakos analizės ir įvertinimo sistemą bei intuityvią elektroninės reklamos transliacinę sistemą. Darbe aprašomos biometrinės technologijos, jų panaudojimas ne tik nekilnojamojo turto sektoriuje, bet ir kitose srityse. Taip pat darbe aprašoma VGTU ir partnerių kuriama neuroreklamos rekomendacinė sistema ViNeRS, jos veikimo principai, analogiškų sistemų apžvalga ir palyginimas. Išskyrus tikslines grupes, buvo sukurtas algoritmas individualizuotai reklamai parinkti. Atlikta ekspertinė nekilnojamojo turto reklamų įtakos analizė ir neuroreklamos rekomendacinės sistemos ViNeRS1 emocinė analizė (naudojama Microsoft Emotion API), pateikiami vertinimo patikimumo rezultatai. Taip pat buvo atliktas tyrimas ir nustatyta žiūrovo emocinė būklė prieš ir po vaizdo reklamos. Darbą sudaro: įvadas, 5 pagrindinės dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 76 psl. teksto be priedų, 59 iliustracijos, 9 lentelės, 80 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this Master Thesis, opportunity to increase real estate sales is analyzed using neuromarketing and newest technologies, such as virtual adverts influence analysis and evaluation system together with intuitive virtual adverts system. Biometric technologies and their usage are examined not only in the real estate, but also in other sectors. Thesis touches up on neuroadverts recommended system, ViNeRs, created by VGTU and it's partners, system's working principles, analogical system overview and comparison. Selecting target groups, algorithm has been created to choose individualized adverts. Real estate adverts analysis has been conducted, together with neuroadverts recommend system ViNeRS1 emotional analysis (using Microsoft Emotion API), evaluation reliability results are provided. Test to determine viewer's emotional state before and after the visual advert has also been conducted. This work consists of: 5 main parts, conclusions and recommendations, references. Size: 76 pages of text without exhibts, 59 illustrations, 9 tables, 80 references. Exhibits are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent76 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16215336/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16215336/datastreams/ATTACHMENT_16215417/content
dc.subjectT 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleNeuromarketingo taikymas statybos ir nekilnojamojo turto verslui, interaktyvių reklamų kūrimui
dc.title.alternativeNeuromarketing in the construction and real estate business, the development of interactive advertising
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.ltNeuromarketingas
dc.subject.ltindividualizuota
dc.subject.ltinteraktyvi
dc.subject.ltViNeRS
dc.subject.enNeuromarketing
dc.subject.enindividualized
dc.subject.eninteractive
dc.subject.enViNeRS
dc.identifier.elaba16215336


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record