dc.contributor.author | Ščerbakovas, Eimantas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:51:26Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:51:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108047 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame darbe atlikta mokslinių darbų analizė eismo įvykių tematika. Nustatyti pagrindiniai veiksniai, lemiantys eismo įvykių atsiradimą. Pateiktos prevencinės eismo saugumo priemonės siekiant mažinti eismo įvykių skaičių Lietuvoje bei jų vertinimas. Darbe analizuojami pagrindiniai eismo įvykių prognozavimo metodai. Apžvelgta avaringumo nustatymo metodika Lietuvos ir užsienio keliuose. Atlikta įskaitinių eismo įvykių analizė magistraliniuose ir krašto keliuose, Klaipėdos regione, naudojant 2007–2011 m. duomenis. Taikant kelių tinklo saugumo valdymo metodiką, sureitinguotas Klaipėdos regiono kelių tinklas pagal tikimybę patekti į eismo įvykį bei nustatyti potencialiai avaringiausi kelių ruožai, remiantis kompiuterinės programos „Tarva LT“ gautais prognozuojamų eismo įvykių duomenimis. Įvertintas programos prognozavimo tikslumas. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis – 92 puslapiai teksto be priedų, 64 paveikslai, 19 lentelių, 41 literatūros šaltinis. | lit |
dc.description.abstract | In this master thesis there are reviews of scientific studies about traffic events. Identify the main factors, affecting traffic events. There are reviews of prevention safety measures in order to reduce the number of accidents in Lithuania and evaluation. In this thesis are analyses the main methods of traffic events forecasting. Overview detection methodology of traffic events in Lithuania‘s and foreign roads. The study of traffic events in main and region roads of Klaipėda region are based on statistics in 2007–2011 year. Has been ranking road network of Klaipėda region by safety and determine potentially dangerous road sections used predicted data of traffic events. The predicted data was found using „Tarva LT“ computer software. There is estimated the accuracy of the software. At the end of this study there are made conclusions and suggestions. The thesis consists of: 92 pages, 64 pictures, 19 tables, 41 literature sources. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 112 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916742/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916743/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916744/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916745/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916746/content | |
dc.title | Eismo įvykiams įtakos turinčių veiksnių analizė ir prognozavimas | |
dc.title.alternative | Analysis and forecasting of traffic events affecting factors | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | eismo įvykis | |
dc.subject.lt | prognozavimas | |
dc.subject.lt | avaringas ruožas | |
dc.subject.lt | veiksniai turintys įtakos avaringumui. | |
dc.subject.en | traffic event | |
dc.subject.en | forecasting | |
dc.subject.en | dangerous road section | |
dc.subject.en | traffic events affecting factors. | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1916737 | |