Show simple item record

dc.contributor.authorŠčerbakovas, Eimantas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:26Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108047
dc.description.abstractBaigiamajame darbe atlikta mokslinių darbų analizė eismo įvykių tematika. Nustatyti pagrindiniai veiksniai, lemiantys eismo įvykių atsiradimą. Pateiktos prevencinės eismo saugumo priemonės siekiant mažinti eismo įvykių skaičių Lietuvoje bei jų vertinimas. Darbe analizuojami pagrindiniai eismo įvykių prognozavimo metodai. Apžvelgta avaringumo nustatymo metodika Lietuvos ir užsienio keliuose. Atlikta įskaitinių eismo įvykių analizė magistraliniuose ir krašto keliuose, Klaipėdos regione, naudojant 2007–2011 m. duomenis. Taikant kelių tinklo saugumo valdymo metodiką, sureitinguotas Klaipėdos regiono kelių tinklas pagal tikimybę patekti į eismo įvykį bei nustatyti potencialiai avaringiausi kelių ruožai, remiantis kompiuterinės programos „Tarva LT“ gautais prognozuojamų eismo įvykių duomenimis. Įvertintas programos prognozavimo tikslumas. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis – 92 puslapiai teksto be priedų, 64 paveikslai, 19 lentelių, 41 literatūros šaltinis.lit
dc.description.abstractIn this master thesis there are reviews of scientific studies about traffic events. Identify the main factors, affecting traffic events. There are reviews of prevention safety measures in order to reduce the number of accidents in Lithuania and evaluation. In this thesis are analyses the main methods of traffic events forecasting. Overview detection methodology of traffic events in Lithuania‘s and foreign roads. The study of traffic events in main and region roads of Klaipėda region are based on statistics in 2007–2011 year. Has been ranking road network of Klaipėda region by safety and determine potentially dangerous road sections used predicted data of traffic events. The predicted data was found using „Tarva LT“ computer software. There is estimated the accuracy of the software. At the end of this study there are made conclusions and suggestions. The thesis consists of: 92 pages, 64 pictures, 19 tables, 41 literature sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent112 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916742/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916743/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916744/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916745/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1916737/datastreams/ATTACHMENT_1916746/content
dc.titleEismo įvykiams įtakos turinčių veiksnių analizė ir prognozavimas
dc.title.alternativeAnalysis and forecasting of traffic events affecting factors
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.lteismo įvykis
dc.subject.ltprognozavimas
dc.subject.ltavaringas ruožas
dc.subject.ltveiksniai turintys įtakos avaringumui.
dc.subject.entraffic event
dc.subject.enforecasting
dc.subject.endangerous road section
dc.subject.entraffic events affecting factors.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1916737


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record