Show simple item record

dc.contributor.authorGaidelis, Gintaras
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:29Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:29Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108061
dc.description.abstractBaigiamajame darbe statistiniais metodais analizuojami esamos kelio dangos konstrukcijos storių kitėjimo intervalai tiriamajame ruože. Taip pat nagrinėjami esamo kelio žem��s sankasos deformacijos modulio stiprio parametrai, vertinama jų įtaką kelio dangos stipriui. Skaičiavimais patikrinamas esamos kelio dangos konstrukcijos atsparumas šlyčiai žemės sankasos grunte, atsparumas šlyčiai nerišlių medžiagų sluoksniuose. Nustatomas kelio dangos konstrukcijos sluoksnių iš monolitinių medžiagų atsparumas tempimui lenkiant. Nagrinėjamas kelio bei kelio dangos konstrukciją veikiantys veiksniai, jų įtaką kelio dangos konstrukcijų stipriui bei tvarumui. Analizuojama ir įvertinama projektavimo normų svarba kelio konstrukcijos stabilumui. Atliekami skaičiavimai pagal KPT SDK.07 parinktą metodiką, užtikrinant kelio konstrukcijos liekamąjį stiprį.lit
dc.description.abstractIn this Master work has been analysed thickness conversion intervals of present pavement construction in tested road section using statistical methods. Also there has been studied parameters of deformation modulus strength in present pavement sub-grade and analysed their impact for pavement strength. Using calculation there has been tested present pavement construction resistance to shearing in sub-grade soil and in incoherent material layers. There has been determined resistance to stretch – bending for pavement construction layers from monolithic materials. There has been studied factors which influences road pavement construction and their impact for pavement construction strength and stability. Importance of projection norms for pavement construction stability there has been also analysed and determined. According to selected method from KPT SDK.07 there has been done calculation, confirming residual strength for pavement construction.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent80 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1917384/datastreams/ATTACHMENT_1917387/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1917384/datastreams/MAIN/content
dc.titleĮrengtų kelio dangų konstrukcijų vertinimas standartizuotų konstrukcijų projektavimo taisyklių aspektu
dc.title.alternativeEstimation of the existing road pavement strcures according to the rules of standardized structure desing
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltPlastiškumas
dc.subject.ltkitėjimas
dc.subject.lttvarumas
dc.subject.ltstabilumas
dc.subject.ltdangos stipris
dc.subject.enPlasticity
dc.subject.enanalysis
dc.subject.enconversion
dc.subject.enstability
dc.subject.enshear
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1917384


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record