Show simple item record

dc.contributor.authorSankauskas, Donatas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:35Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:35Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108085
dc.description.abstractBaigiamajame magistro nagrinėjama viena pagrindinių vagono dinamikos savybių – judėjimo tolygumas. Riedmenų judėjimo tolygumas vertinamas jų masių svyravimo procesų ir vibracijų parametrais. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami priverstiniai kėbulo, pakabos ir važiuoklės elementų svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas keleivinio vagono judėjimas bėgių keliu su parinktais vertikaliais ir skersiniais bėgių nelygumais. Nustatoma vagono kėbulo svyravimų amplitudžių bei pagreičių priklausomybė nuo vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Darbą sudaro 4 dalys: įvadas, keleivinio vagono judėjimo tolygumo problematikos nagrinėjimas, prekinių vagonų pakabos parametrų analizė, keleivinio vagono pakabos parametrų modeliavimas, pakabos spyruoklių standumo ir judėjimo greičio įtakos vagono skersiniams pagreičiams tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 85 p. teksto be priedų, 56 iliustr., 7 lent., 13 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractOne of the main wagon dynamics feature – running smoothness is analyzed in this thesis. Running smoothness is evaluated by parameters of vibrations and by oscillation process. Then moving on track irregularities oscillation of elements of forced coach body, suspension and chassis elements comes out. Four-axle couch movement on track with given vertical and lateral rail irregularities are simulated by using computer package „Universal Mechanism“. Couch body oscillations amplitude and acceleration dependence of vertical and lateral suspensions settings were found out. Dependence between couch suspension parameters and derailment when changing couch mass were examined in this research. Work consists 85 pages of text without appendices, 56 figures, 7 Tables, 12 bibliographical sources. 3 appendices are attatched.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent85 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16254964/datastreams/MAIN/content
dc.titleKeleivinių vagonų pakabos parametrų įtakos važiavimo tolygumui tyrimas
dc.title.alternativeResearch into Impact of Coach Suspension Parameters on Smooth Running
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltriedmenų dinamika
dc.subject.ltvagono stabilumas
dc.subject.ltnuriedėjimas nuo bėgių
dc.subject.ltNadalio kriterijus.
dc.subject.enrail vehicle dynamics
dc.subject.enwagon stability
dc.subject.enderailment
dc.subject.enNadal critreria
dc.identifier.elaba16254964


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record