Show simple item record

dc.contributor.authorNaujokaitis, Laurynas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:43Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108124
dc.description.abstractŠiame darbe skaitiniais metodais išanalizuotos FX 66-S-196 V1, AH 82-150 A ir E 603 sklandytuvų sparno profilių charakteristikos ir palygintos su eksperimento rezultatais, gautais Delft Technologijos Universitete (Olandija) ir Štutgarto Universitete (Vokietija). Analizei buvo panaudotos programos XFOIL, RFOIL ir Eppler. Profilių analizė buvo atliekama, kai atakos kampas kito tarp -8 ir +22 laipsnių, o Reinoldso skaičius - nuo 0.5*106 iki 3.0*106. Palyginus teoriškai apskaičiuotas profilio charakteristikas su eksperimentiškai gautomis, galima teigti, kad skaitiniai metodai yra pakankamai patikimi ir tikslūs, o rezultatai gaunami per keletą sekundžių. Darbo apimtis – 74 p. teksto be priedų, 47 iliustracijos, 42 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami priedai.lit
dc.description.abstractAn investigation has been conducted in wind tunnel at Delft University of Technology (The Netherlands) and University of Stuttgart (Germany) in order to determine the basic, two dimensional aerodynamic characteristics on an accurate models of the FX 66-S-196 V1, AH 82-150 A and E 603 wing sections. The resulting data have been compared and analyzed with theoretical values which were obtained using interactive programs XFOIL, RFOIL and Eppler. The wing sections were analyzed in an angle of attack range from -8 to +22 degrees and Reynolds numbers between 0.5*106 and 3.0*106. Thesis consist of: 74 p. text without appendix, 47 pictures, 42 bibliographical entries. Appendixes are attached.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent79 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1922438/datastreams/ATTACHMENT_1922441/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1922438/datastreams/MAIN/content
dc.titleFX 66-S-196 V1, AH 82-150 A ir E 603 profilių charakteristikų analizė skaitiniais metodias ir jų palyginimas su eksperimentų rezultatais
dc.title.alternativeAnalysis of characteristics of the FX 66-S-196 V1, AH 82-150 A and E 603 wing sections with computations methods and comparison with experimental results
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltsparno profilis
dc.subject.ltaerodinaminės charakteristikos
dc.subject.ltskaitiniai metodai
dc.subject.ltlaminarinis-turbulencinis virsmas
dc.subject.enwing section
dc.subject.enaerodynamic characteristics
dc.subject.encomputations methods
dc.subject.enlaminar-turbulent transition
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1922438


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record