dc.contributor.author | Masteika, Dainius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:51:47Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:51:47Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108142 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe apžvelgiama šiuolaikinių miestų susisiekimo sistemų plėtros tendencijos ir problematikos, vykdoma politika susisiekimo kokybei gerinti. Nagrinėjama Europoje naudojamos metodikos ir modeliai susisiekimo sistemoms planuoti. Išanalizuoti pagrindiniai sankryžos parametrai reikalingi modelio sudarymui. Atlikta „PTV Vision“ modeliavimo paketo apžvalga, motorizuoto transporto srautų ir gaiščių tyrimai. Panaudojant transporto srautų modeliavimo programinę įrangą atliktas eksperimentinis modeliavimas. Išsamiai aprašomi visi modeliuoti variantai ir scenarijai. Įvertinamas aptarnavimo lygmuo sankryžoje (ang. Level Of Service), priklausomai nuo uždelsto laiko ją pravažiuojant. Pasiūlyti variantai suranguoti pasirinktų kriterijų pagrindu. Atlikus naudos – kaštų analizę, po teorinių ir praktinių aspektų aptarimo pateikiamos išvados ir sankryžos rekonstrukcijos pasiūlymas. Darbą sudaro 5 dalys: įvadinė, apžvalginė, analitinė, eksperimentinė, išvados. Darbo apimtis - 57 puslapiai: 9 lentelės ir 20 paveikslų. | lit |
dc.description.abstract | This master thesis investigated the development trends and problems of the urban transportation system and reviewed improvement policies for quality of communication. Present methods and models for communication planning in Europe were examined. The main junction parameters were analyzed to build the model. \"PTV Vision” modeling package review, motorized traffic flow and time spent at the crossing research was performed. Traffic flow simulation software was used to perform the experimental modeling. All possible variations of the modeling were described in detail. The level of service was evaluated depending on crossing time delay. All the suggested variations were ranked on the basis of chosen criteria. After the observation of theoretical and practical aspects, conclusions and suggestions for reconstruction of the crossing were made. Thesis consists of 5 parts: introduction, overview, analysis, experiment, conclusions. Thesis volume: 57 p. text, 9 tables and 20 figures. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 67 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16652406/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16652406/datastreams/COVER/content | |
dc.subject | T 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences | |
dc.title | „Žirnių - Liepkalnio - Minsko pl. sankryžos rekonstrukcijos galimybių analizė ir vertinimas“ | |
dc.title.alternative | Analysis and assessment of the reconstruction of Žirnių – Liepkalnio – Minsko intersection | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | TD - Darnusis transportas / Sustainable transport | |
dc.subject.lt | šviesoforais reguliuojama sankryža | |
dc.subject.lt | dviejų lygių sankryža | |
dc.subject.lt | sankryžos laidumas | |
dc.subject.lt | transporto srautų modeliavimas | |
dc.subject.lt | sankryžos rekonstrukcija. | |
dc.subject.en | traffic lights | |
dc.subject.en | a two-level junction | |
dc.subject.en | junction volume | |
dc.subject.en | traffic flow modeling | |
dc.subject.en | reconstruction of the junction. | |
dc.identifier.elaba | 16652406 | |