Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMasteika, Dainius
dc.date.accessioned2023-09-18T08:51:47Z
dc.date.available2023-09-18T08:51:47Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108142
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe apžvelgiama šiuolaikinių miestų susisiekimo sistemų plėtros tendencijos ir problematikos, vykdoma politika susisiekimo kokybei gerinti. Nagrinėjama Europoje naudojamos metodikos ir modeliai susisiekimo sistemoms planuoti. Išanalizuoti pagrindiniai sankryžos parametrai reikalingi modelio sudarymui. Atlikta „PTV Vision“ modeliavimo paketo apžvalga, motorizuoto transporto srautų ir gaiščių tyrimai. Panaudojant transporto srautų modeliavimo programinę įrangą atliktas eksperimentinis modeliavimas. Išsamiai aprašomi visi modeliuoti variantai ir scenarijai. Įvertinamas aptarnavimo lygmuo sankryžoje (ang. Level Of Service), priklausomai nuo uždelsto laiko ją pravažiuojant. Pasiūlyti variantai suranguoti pasirinktų kriterijų pagrindu. Atlikus naudos – kaštų analizę, po teorinių ir praktinių aspektų aptarimo pateikiamos išvados ir sankryžos rekonstrukcijos pasiūlymas. Darbą sudaro 5 dalys: įvadinė, apžvalginė, analitinė, eksperimentinė, išvados. Darbo apimtis - 57 puslapiai: 9 lentelės ir 20 paveikslų.lit
dc.description.abstractThis master thesis investigated the development trends and problems of the urban transportation system and reviewed improvement policies for quality of communication. Present methods and models for communication planning in Europe were examined. The main junction parameters were analyzed to build the model. \"PTV Vision” modeling package review, motorized traffic flow and time spent at the crossing research was performed. Traffic flow simulation software was used to perform the experimental modeling. All possible variations of the modeling were described in detail. The level of service was evaluated depending on crossing time delay. All the suggested variations were ranked on the basis of chosen criteria. After the observation of theoretical and practical aspects, conclusions and suggestions for reconstruction of the crossing were made. Thesis consists of 5 parts: introduction, overview, analysis, experiment, conclusions. Thesis volume: 57 p. text, 9 tables and 20 figures.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent67 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16652406/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16652406/datastreams/COVER/content
dc.subjectT 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences
dc.title„Žirnių - Liepkalnio - Minsko pl. sankryžos rekonstrukcijos galimybių analizė ir vertinimas“
dc.title.alternativeAnalysis and assessment of the reconstruction of Žirnių – Liepkalnio – Minsko intersection
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD - Darnusis transportas / Sustainable transport
dc.subject.ltšviesoforais reguliuojama sankryža
dc.subject.ltdviejų lygių sankryža
dc.subject.ltsankryžos laidumas
dc.subject.lttransporto srautų modeliavimas
dc.subject.ltsankryžos rekonstrukcija.
dc.subject.entraffic lights
dc.subject.ena two-level junction
dc.subject.enjunction volume
dc.subject.entraffic flow modeling
dc.subject.enreconstruction of the junction.
dc.identifier.elaba16652406


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą