Show simple item record

dc.contributor.authorKrečius, Raimondas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:52:16Z
dc.date.available2023-09-18T08:52:16Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108192
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama AB „Lietuvos geležinkeliai“ Kenos geležinkelio stotis. Pateikta stoties technologinio proceso analizė, kelių ilgių analizė, identifikuotos „probleminės“ vietos, kurios sumažina stoties pralaidumą. Išnagrinėti siūlymai stoties pralaidumui padidinti, pateikti techniniai sprendimai, leidžiantys sutrumpinti prastovas stotyje bei šių sprendimų ekonominis efektyvumas. Pirmojoje dalyje analizuojami moksliniai straipsniai ir pasaulinė patirtis, aprašomi kitose stotyse taikomi sprendimai, kurie sumažina traukinių prastovas. Antrojoje dalyje pateikiamas Lietuvos geležinkelių tinklas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ prioritetai bei taikomos priemonės. Trečiojoje dalyje pateikiami Kenos geležinkelio stoties statiniai, įrenginiai bei techninės charakteristikos. Ketvirtojoje dalyje analizuojamas Kenos geležinkelio stoties technologinis procesas, nustatomos probleminės vietos, kurios apriboja stoties pralaidumą. Penktojoje dalyje skaičiuojamas teorinis ir faktinis stoties pralaidumas. Šeštojoje dalyje analizuojami stoties kelių ilgiai, pateikiama kelių ilgių įtaka technologiniam procesui. Septintojoje dalyje pateikiami galimi Kenos geležinkelio stoties pralaidumo didinimo būdai. Analizuojamas skirstymo kelyno įrengimas ir kelių pailginimas su ekonominiais skaičiavimais. Baigiamojo magistro darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei papildomos ir tolesnės analizės kryptys.lit
dc.description.abstractIn the final master‘s thesis AB „Lietuvos geležinkeliai“ Kena railway station is examined. Presented are the analyses of the station’s technological process and track lengths, “problem” spots, which lessen the station’s throughput, are identified. Offers to increase the throughput of the station are examined; technical solutions that allow shortening of the idle time at the station and their economic effectiveness are presented. In the first part scientific articles and world-wide experience are analyzed, solutions applied in other stations to shorten the idle time are described. The second part presents the railway network of Lithuania, AB “Lietuvos geležinkeliai” priorities and applied means. The third part presents the buildings, equipment and technical characteristics of Kena railway station. In the fourth part the technological process of Kena railway station is analyzed and problematic spots that limit the throughput of the station are determined. In the fifth part the theoretical and actual throughput of the station are calculated. In the sixth part of this thesis track lenghts of the station are analyzed, track lenght‘s influence on the technological process is presented. The seventh part presents possible ways to increase the throughput of Kena railway station. Setting of the track distribution network and track lengthening plans with economic calculations are analyzed. The end of the final master‘s thesis presents conclusions and further or additional analysis directions.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent58 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16657715/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16657715/datastreams/ATTACHMENT_16658094/content
dc.titleKenos geležinkelio stoties pralaidumo didinimo galimybių tyrimas
dc.title.alternativePossibility study of enhancement of Kena railway station throughput
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltStoties pralaidumas
dc.subject.lttechnologinis procesas
dc.subject.ltpadidinto ilgio traukiniai
dc.subject.ltskirstymo kelynas
dc.subject.lttraukinių prastova
dc.subject.enStation throughput
dc.subject.entechnological process
dc.subject.entrains of increased length
dc.subject.entrack distribution network
dc.subject.entrain idle time
dc.identifier.elaba16657715


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record